Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke planlagt, gikk på p-piller og trippeltsjekket at jeg hadde tatt dem hver dag. Men det var vel ment å være tenker jeg Vi bare gleder oss til tiden fremover.
Planlagt og planlagt.. Vi tenkte at det skjer når det skjer, men vi trodde ikke at det skulle skje når lille tuppa var 7/8 mnd.. Jeg trodde virkelig ikke at jeg kom til å bli fruktbar før hun var 1,5 år. Siden jeg ammer mye og mensen har alltid vært treg eller ikke eksisterende hos meg.
Planlagt ja, men hadde aldri i verden trodd vi skulle få det til på egenhånd. Meg og x'en prøvde fra 2007 til 2013 uten at det var tegn til liv. Så langt vi var kommet i utredningen så hadde de ikke funnet noe galt med noen av oss heller. Så når meg og den vordende far bestemte oss så tenkte jeg det ikke kom til å gå og at vi kom til å ende med å måtte ha prøverør. Men her ble jeg jo gravid andre mnd uten p-piller!
Både ja og nei! Har ikke gjort noe for å unngå det men har heller ikke prøv aktivt brukte fire år og to icsi på nr to så jeg var sikkert på at det kom til å bli med to stk på oss og var KJEMPE fornøyd med det men så var altså nr tre en realitet gleder oss til å hilse på en liten søster eller bror