Var babyen planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Planlagt!
Prøvd i 2 år, og skulle inn til prøverør når mensen kom denne gang, men den kom aldri

Ikke planlagt, gikk på p-piller og trippeltsjekket at jeg hadde tatt dem hver dag. :p Men det var vel ment å være tenker jeg :) Vi bare gleder oss til tiden fremover.

Absolutt godt planlagt :)

Ja♡

Planlagt, ønsket og allerede elsket ♡ Den kommende storebroren har mast i ca 1,5 år, så han er nok veldig klar han også :)

Planlagt og planlagt.. Vi tenkte at det skjer når det skjer, men vi trodde ikke at det skulle skje når lille tuppa var 7/8 mnd.. Jeg trodde virkelig ikke at jeg kom til å bli fruktbar før hun var 1,5 år. Siden jeg ammer mye og mensen har alltid vært treg eller ikke eksisterende hos meg.

Planlagt ja, men hadde aldri i verden trodd vi skulle få det til på egenhånd. Meg og x'en prøvde fra 2007 til 2013 uten at det var tegn til liv. Så langt vi var kommet i utredningen så hadde de ikke funnet noe galt med noen av oss heller. Så når meg og den vordende far bestemte oss så tenkte jeg det ikke kom til å gå og at vi kom til å ende med å måtte ha prøverør. Men her ble jeg jo gravid andre mnd uten p-piller! :)

Både ja og nei! Har ikke gjort noe for å unngå det men har heller ikke prøv aktivt :) brukte fire år og to icsi på nr to så jeg var sikkert på at det kom til å bli med to stk på oss og var KJEMPE fornøyd med det :D men så var altså nr tre en realitet ;) gleder oss til å hilse på en liten søster eller bror :D

Nei, gikk på minipiller mens jeg venta på å få satt inn spiral. Vi har tre barn fra før, minste er 8 mnd og vi skulle ikke ha fler:p

Absolutt ikke planlagt, og pga helsa var vi fornøyd med de 2 flotte jentene vi har, men lillebrøster er absolutt en velsignelse og hjertelig velkommen :-)

Planlagt og ønsket:)

Skjer det så skjer det var tanken her. Og vel eitt år etter p-pilleslutt så skjedde det. :-)

Back
Topp