Var å amme naturleg for deg?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
For meg var amminga naturleg :) Eg hadde flaks og hadde ikkje problemer med amminga, bortsett frå at det var veldig vondt i byrjinga
 
Ja, veldig naturlig! Koser meg med det! :Heartred Var mye mas på barsel om at hun måtte gape høyt og få riktig tak, og da var det vanskelig å legge henne til. Men hun har valgt seg en annen teknikk som føles bedre, og hun får riktig tak på den måten også :)
 
Føltes absolutt naturlig, nå har jeg fullammet twinsa i 6 måneder :Heartred
 
Ja. Jeg elsker å amme - utrolig avslappende og en nydelig nærhet med barnet mitt .
 
Supermama! Har alltid bøyd meg i støvet for flerlingmammaer!
Samme her :happy: jeg ble så rørt da jeg så ei la ut ammebilde av trillingene sine på ammehjelpens fb-side :Heartred jeg har hatt nok av å amme én :p
 
Ja, føltes naturlig det. Følte det tok litt tid før melka kom, men mini visste hva hvordan han skulle gjøre det, så det var ikke noe problem. At noen skal kysse babyens hode mens jeg ammer, synes jeg er mer unaturlig. Der er over min intimgrense i hvert fall.
 
Ja, føltes naturlig det. Følte det tok litt tid før melka kom, men mini visste hva hvordan han skulle gjøre det, så det var ikke noe problem. At noen skal kysse babyens hode mens jeg ammer, synes jeg er mer unaturlig. Der er over min intimgrense i hvert fall.
Wow! Det hadde sprengt min grense for en stund siden, jeg likte ikke hvis folk skal sitte oppi meg når jeg ammet, der gikk min grense liksom :p
 
Det var veldig naturlig.:D
 
Ja, det føles naturlig, riktig og viktig. Enda mer denne gangen enn forrige gang. Veldig mye startproblemer begge gangene. Det var forferdelig vondt i to måneder nå til vi fikk klippet tungebåndet hennes, etter det gikk det seg til, nå som hun er 7 måneder er det bare kos ❤️ Fortsetter så lenge hun vil. Ammer fortsatt flere ganger dag og natt så ser for meg det kan bli lenge
 
Utfordrende med første til tross for masse melk.

Med nr. 2 har det gått automatisk og helt fantastisk. Er strålende fornøyde, begge to:D Hun er straks 1 år, og vi ammer i vei❤
 
Ja, med andre og tredje barn (selv om det var sårt og vondt i starten!). Eldste var syk etter fødsel og det ødela en del. Vi kom liksom aldri skikkelig i gang med ammingen og det ble til slutt for mye, rett og slett.
 
Ja, føltes naturlig med en gang. Slet en stund med å legge til selv, likevel. Ringte på hjelp hver gang jeg skulle amme de første gangene, haha.
 
overhodet ikke, likte det aldri og gjorde det kun for å få i ungene mat.
gikk over til flaske fra 3 mnd og ga på dagen, en ny verden åpenbarte seg.

hadde ikke lite melk, ungene la på seg som de skulle og hadde null problem med å amme. bare likte det ikke.
 
Det gikk som en drøm med litt hjelp til å komme i gang på barsel. Visste liksom ikke helt selv hvordan det var best å legge til, men mini tok det fra starten av:) Men ikke blitt så glad i amminga da. Er en helt ok ting å gjøre, men har aldri kosa meg innmari med det.
 
Back
Topp