Vant du en premie? SJEKK HER ;-)

Gratulerer:D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg har sjekket alle brukerne som ble trukket ut, alle har vært aktive. (Har jeg gjort en glipp? Hvem har ikke vært aktiv?)
Jeg er veldig glad jeg vant en premie, og føler jeg har bidratt i denne krigen..:)
Men sitter med en litt ekkel følelse siden jeg er den ferskeste her inne hos dere.. Mener dere "gamle" som har vært her lenge fortjener dette mer enn meg..
Håper ikke noen av dere bærer nag..jeg vil gjerne gi bort min premie til en av dere andre her inne!:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Nå følte jeg å at den ikke var fortjent, pga jeg har begynt å jobbe, å vært her lite de siste dagene. Så rop ut om noen vil ha de

★♡ sent from BVforum ♡★

Beklager jenter. Innlegget mitt var ikke ment til noen av dere. Kos dere med premien, den har vært fortjent!! :D :D :D Ny eller gammel har ingenting og si!! Heller ei om man ikke har hatt mulighet til å delta hver eneste dag ;)

Jeg tenkte mer på Mayan80. Hun har kun skrevet 10 innlegg siden 10 januar. Hun meldte seg jo selvsagt på for å delta aktivt, men skrev allerede et innlegg den 11 januar at hun ikke fikk deltatt likevel på grunn av ulike ting i hverdagslivet. Slik skjer! Sånn er livet! :) Jeg mener ikke noe galt om henne av den grunn! Men jeg mener at vi må vi finne en løsning på premietrekningen når vi har krig, slik at vi unngår at de som ikke har deltatt vinner premie ;)

Jeg mente overhodet ikke at dere som har vært med i krige ikke har fortjent premiene deres!! Var heller ikke meningen å skape dårlig stemning her....
 
Beklager jenter. Innlegget mitt var ikke ment til noen av dere. Kos dere med premien, den har vært fortjent!! :D :D :D Ny eller gammel har ingenting og si!! Heller ei om man ikke har hatt mulighet til å delta hver eneste dag ;)

Jeg tenkte mer på Mayan80. Hun har kun skrevet 10 innlegg siden 10 januar. Hun meldte seg jo selvsagt på for å delta aktivt, men skrev allerede et innlegg den 11 januar at hun ikke fikk deltatt likevel på grunn av ulike ting i hverdagslivet. Slik skjer! Sånn er livet! :) Jeg mener ikke noe galt om henne av den grunn! Men jeg mener at vi må vi finne en løsning på premietrekningen når vi har krig, slik at vi unngår at de som ikke har deltatt vinner premie ;)

Jeg mente overhodet ikke at dere som har vært med i krige ikke har fortjent premiene deres!! Var heller ikke meningen å skape dårlig stemning her....
Regnet ikke med den var rettet mot meg.. :)
Og ingen dårlig stemning for mitt vedkommende ihvertfall!:D
Måtte bare si hva jeg følte...og det var ikke på bakgrunn av ditt innlegg!
 
Beklager jenter. Innlegget mitt var ikke ment til noen av dere. Kos dere med premien, den har vært fortjent!! :D :D :D Ny eller gammel har ingenting og si!! Heller ei om man ikke har hatt mulighet til å delta hver eneste dag ;)

Jeg tenkte mer på Mayan80. Hun har kun skrevet 10 innlegg siden 10 januar. Hun meldte seg jo selvsagt på for å delta aktivt, men skrev allerede et innlegg den 11 januar at hun ikke fikk deltatt likevel på grunn av ulike ting i hverdagslivet. Slik skjer! Sånn er livet! :) Jeg mener ikke noe galt om henne av den grunn! Men jeg mener at vi må vi finne en løsning på premietrekningen når vi har krig, slik at vi unngår at de som ikke har deltatt vinner premie ;)

Jeg mente overhodet ikke at dere som har vært med i krige ikke har fortjent premiene deres!! Var heller ikke meningen å skape dårlig stemning her....

var ingen hensikt fra min side heller å lage dårlig stemning!
Men for å sette det litt på spissen! Så hadde jo vedkommende og vært med i trekning om hovudgevinstene om vi ble vinnere av krigen. Og hadde hun da vunnet,hadde hun vunnet med en deltakelse som på snitt er under 1 innlegg pr dag.
Der bør absolutt være noen regler for hvor mye en må skravle minimum for å kunne delta.
så jeg mener vi har rett til å reagere og :)
 
Beklager jenter. Innlegget mitt var ikke ment til noen av dere. Kos dere med premien, den har vært fortjent!! :D :D :D Ny eller gammel har ingenting og si!! Heller ei om man ikke har hatt mulighet til å delta hver eneste dag ;)

Jeg tenkte mer på Mayan80. Hun har kun skrevet 10 innlegg siden 10 januar. Hun meldte seg jo selvsagt på for å delta aktivt, men skrev allerede et innlegg den 11 januar at hun ikke fikk deltatt likevel på grunn av ulike ting i hverdagslivet. Slik skjer! Sånn er livet! :) Jeg mener ikke noe galt om henne av den grunn! Men jeg mener at vi må vi finne en løsning på premietrekningen når vi har krig, slik at vi unngår at de som ikke har deltatt vinner premie ;)

Jeg mente overhodet ikke at dere som har vært med i krige ikke har fortjent premiene deres!! Var heller ikke meningen å skape dårlig stemning her....

unnskyld jenter!
nå fikk jeg skikkelig vonde følelser. Visste ikke en gang at jeg hadde vunnet. Har ihvertfall ikke lyst å ta i mot noe premie heller.
jeg meldte meg på, men ting skjedde her hjemme og jeg maktet ikke alt som skker rundt meg for tiden.
siden det er slike følelser her inne, føler jeg nesten for å trekke meg fra hele termingruppen.
 
unnskyld jenter!
nå fikk jeg skikkelig vonde følelser. Visste ikke en gang at jeg hadde vunnet. Har ihvertfall ikke lyst å ta i mot noe premie heller.
jeg meldte meg på, men ting skjedde her hjemme og jeg maktet ikke alt som skker rundt meg for tiden.
siden det er slike følelser her inne, føler jeg nesten for å trekke meg fra hele termingruppen.
Må du slutte! Følelsene er jo ikke rettet mot deg personlig!
Vi vil jo bare ha frem at der bør være klarere regler for hvor mye en og hver deltaker bør delta :)
Premien er din den :) Og gratulerer så mye :)
 
unnskyld jenter!
nå fikk jeg skikkelig vonde følelser. Visste ikke en gang at jeg hadde vunnet. Har ihvertfall ikke lyst å ta i mot noe premie heller.
jeg meldte meg på, men ting skjedde her hjemme og jeg maktet ikke alt som skker rundt meg for tiden.
siden det er slike følelser her inne, føler jeg nesten for å trekke meg fra hele termingruppen.
Jeg synes ikke du skal trekke deg fra termingruppen! Det må du ikke finne på å gjøre!

Jenter, vi skryter av at vi har et godt sammhold her inne og er blitt så gode venner; Da synes jeg at vi skal la være å begynne å "krangle" i etterkant av en konkurranse. Ting kan skje som gjør at man da ikke får deltatt aktivt hver dag.


Kunne man rett og slett ha gjort det sånn at hvis man finner ut at man ikke får deltatt likevel, så sletter man seg fra påmeldingstråden? For man kan jo da bare slette innlegget sitt. Blir ikke det ganske ryddig?


Samsung via BV-appen <3
 
Jeg synes ikke du skal trekke deg fra termingruppen! Det må du ikke finne på å gjøre!

Jenter, vi skryter av at vi har et godt sammhold her inne og er blitt så gode venner; Da synes jeg at vi skal la være å begynne å "krangle" i etterkant av en konkurranse. Ting kan skje som gjør at man da ikke får deltatt aktivt hver dag.


Kunne man rett og slett ha gjort det sånn at hvis man finner ut at man ikke får deltatt likevel, så sletter man seg fra påmeldingstråden? For man kan jo da bare slette innlegget sitt. Blir ikke det ganske ryddig?


Samsung via BV-appen <3
Jeg har bare sagt meningen min! Og dette var ikke ment som ett personangrep fra min side :)

Men er enig om at vi må melde oss av om vi ser at vi ikke fikk deltatt likevel :) Og vi kan jo ikke forvente at alle skal skravle like mye! Men ett minimumskrav bør der være :)
 
Jeg har bare sagt meningen min! Og dette var ikke ment som ett personangrep fra min side :)

Men er enig om at vi må melde oss av om vi ser at vi ikke fikk deltatt likevel :) Og vi kan jo ikke forvente at alle skal skravle like mye! Men ett minimumskrav bør der være :)

Skjønner at det bør være et minimums krav så da får forumansvarlig vurdere reglene før neste gang.
Jeg ga også beskjed at jeg ikke fikk deltatt slik jeg ønsket.
Dersom jeg blir værende, skal jeg hvertfall ikke delta på slike ting igjen....
 
unnskyld jenter!
nå fikk jeg skikkelig vonde følelser. Visste ikke en gang at jeg hadde vunnet. Har ihvertfall ikke lyst å ta i mot noe premie heller.
jeg meldte meg på, men ting skjedde her hjemme og jeg maktet ikke alt som skker rundt meg for tiden.
siden det er slike følelser her inne, føler jeg nesten for å trekke meg fra hele termingruppen.

Det er ingenting å ha dårlig følelse for!! Som jeg også skrev i innlegget så handler ikke dette om at jeg mener noe galt om deg! Du har hatt nok å tenke på de siste ukene! :) Det skrev du jo også i tråden din, både tidlig i krigen og etter at du hadde begynt i praksis! Livet er viktigere enn et forum ;)
Og du må absolutt ikke trekke deg fra gruppen på grunn av dette!! :) Vi vil jo ha deg her!! ;)

Men vi må bare finne en løsning for hvordan vi skal håndterer dette i fremtidige kriger! Og som jeg også skrev så er ikke min hensikt å skape dårlig stemning i etterkant av krigen. Men jeg ser noe som jeg mener det må gjøres noe med, og prøver bare å si ifra om det! :)
 
Liker ikke hvordan dette har utviklet seg.. :(
Skal vi legge dette bak oss og fortsette med den gode stemningen vi hadde her inne??
Pleeease??:)
 
Liker ikke hvordan dette har utviklet seg.. :(
Skal vi legge dette bak oss og fortsette med den gode stemningen vi hadde her inne??
Pleeease??:)
Helt greit for meg! Jeg har bare ytret mine meninger om saken,og det står jeg for :)
 
unnskyld jenter!
nå fikk jeg skikkelig vonde følelser. Visste ikke en gang at jeg hadde vunnet. Har ihvertfall ikke lyst å ta i mot noe premie heller.
jeg meldte meg på, men ting skjedde her hjemme og jeg maktet ikke alt som skker rundt meg for tiden.
siden det er slike følelser her inne, føler jeg nesten for å trekke meg fra hele termingruppen.

Jeg tror helt sikkert det ikke det er rettet personlig mot deg, tror det er mer på hvordan reglene for å vinne premie er.
Og som du selv sier er du overrasket over at du vant iom. At du ikke har deltatt så mye.
Slik jeg kjenner alle Juni12 jentene så mener ingen dette vondt til deg, mer til hvordan trekningen er:) ikke tenk noe mer på det;-)
 
Kunne man rett og slett ha gjort det sånn at hvis man finner ut at man ikke får deltatt likevel, så sletter man seg fra påmeldingstråden? For man kan jo da bare slette innlegget sitt. Blir ikke det ganske ryddig?

Tror absolutt ingen er sinte på deg Mayaen80. Du var bare tilfeldigvis den som ble trukket ut denne gangen, som gjorde at tema kom på dagsordenen.
Det kunne liksågodt ha vært navnet på noen andre som sto der.. saken hadde vært den samme, og hadde blitt tatt opp enten det skjedde denne gangen eller i en av de neste krigene.

Syns Klatremus hadde en knakanes god idè på hvordan vi kan løse denne situasjonen. At man melder seg av om man finner ut at man ikke kan delta likevel.
Da må man ta mer ansvar selv, men det tror jeg vi alle her er store nok til å klare.
xsmile3
 
Back
Topp