Vant du en premie? SJEKK HER ;-)

J

Janet

Guest
Hei damer :)

Som den gruppen som skravlet aller mest i løpet av hele perioden så har også dere vunnet premier.

Dere har vunnet:
1navn-png.1388

7 stk har vunnet - Høykvalitets klistre- og strykemerker, 180 stk. Verdi 99 kr.
Premien leveres av navnemerket.no!


Vinnere:

- RonjaR
- mayaen80
- OptimistHoppa
- Klatremus Lillemann
- DinaF
- JJL
- |Frosken|


Alle vinnere må sende meg en epost med nick og kontaktinfo. (janet.usken@sandviks.com)
 
Gratulerer så masse til dere heldige 7 :)
 
Wohooo! Hurra, så gøy! Det må være første gang i historien at jeg har vunnet noe :)
 
Så utrolig gøy! Aldri i historien har jeg vunnet noe :D

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Oi, så moro! Må være 20 år siden jeg vant noe sist :)
 
Gratulerer masse til dere som vant!! :D :D :D :D

Men skulle man ikke være aktiv i krigen for å kunne vinne? o_O
Og det sier jeg IKKE fordi jeg ikke vant! ;) Jeg har vunnet før!! Men premien burde jo gå til de som faktisk har vært med på krigen....
 
Gratulerer masse til dere som vant!! :D :D :D :D

Men skulle man ikke være aktiv i krigen for å kunne vinne? o_O
Og det sier jeg IKKE fordi jeg ikke vant! ;) Jeg har vunnet før!! Men premien burde jo gå til de som faktisk har vært med på krigen....
der er 1 person jeg mener ikke er verdig premie. Den personen har virkelig ikke vært med å dradd lasset,og jeg trodde ikke vedkommende var påmeldt en gang...
 
Oi, tusen takk! Første gang på hundre år jeg har vunnet noe!




(Og hvis jeg skal si det selv så synes jeg at jeg har fortjent det etter stor innsats i 3 kriger nå ;) )
 
der er 1 person jeg mener ikke er verdig premie. Den personen har virkelig ikke vært med å dradd lasset,og jeg trodde ikke vedkommende var påmeldt en gang...

Ja, det er kun 1 person jeg tenker på også. Den personen har kun ca 15 innlegg siden krigen startet og det kan man ikke se på som å ha deltatt aktivt! Og reglene krevde jo det!!

Her er utdrag av hva Janet skrev i påmeldingstråden :

Skriv dere på her!
Vinnere trekkes fra de som har skrevet seg på her. (OBS. en forutsetning for å kunne vinne en av premiene er at en har deltatt aktivt.)
 
Gratulerer så mye til dere som vant :D :D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Back
Topp