Vanskelige foreldre

Jeg hadde solgt huset og flyttet et godt stykke unna de og bedt de om å holde seg langt unna meg og mine, slike forhold ville ikke jeg akseptert, sykdom eller ikke.

Hadde min mor slått meg eller min far når eg er voksen, uten å hatt noe grunn så tror eg pinade eg hadde slått igjen faktisk.

ORIGINAL: Kvernsmil

ORIGINAL: tipp

Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
Vi betalte over 2 mill for huset, så å flytte nei, men jeg er veldig lei.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.

Les mer om psykopater på internett.

At dere betalte over 2 millioner for huset hadde ikek vært noe hinder for meg i å flytte. Vi betalte 2,4 for vårt hus.Og hvis noen hadde trakkerest meg sånn som dine foreldre gjør,jeg hadde flyttet ..uten tvil[:)]
Vi får ikke solgt det, vi har prøvt, for vi vil flytte.

det var veldig dumt. Men gi ikke opp da iallefall[:)] Kjøp noe maling og mal litt.

ORIGINAL: MuffinsMix

Har du hester? [:-]

Vær stille, ellers hører vi dem ikke hviske.

Nei, jeg er redd for hester jeg. Det var ikke meningen å sutre, er bare litt lei. Takk for rådene, skal pusse opp litt og se om vi får solgt da [:)]

Ta deg en tur til de å si at du ikke ønsker mer kontakt, uansett om de er foreldrene dine eller ikke.
Forklar rolig hvordan de har slått deg, skjelt deg ut og trakassert deg.
Ikke svar på kjeft eller noe sånt, bare hold deg rolig å forklar hvordan du har opplevd alt sammen.

Spaser ut døren og skru av telefonen.

Så reiser du hjem.

Har anmeldt de ca 10 ganger de siste 20 årene, saken bli henlagt pga mangel på bevis.

om du har anmeldt dem så mange ganger er det grunnlag for å søke om besøksforbud. Jeg ville tatt kontakt med sosialtjenesten i din kommune og bedt om råd og veiledning for hva du kan gjøre for å komme ut av denne situasjonen dersom du virkelig ønsker det og dette er et seriøst innlegg. Hvis det er det trenger du virkelig hjelp for å komme ut av dette.

ORIGINAL: Tøsa

hadde slått tilbake, bedd de dra til helvete og aldri tatt kontakt med de igjen... 

Sign.. Hadde min mor slått meg så hadde det KJAPT kommet et slag rett i fleisen på hun og!
Hadde heller aldri snakket med henne igjen!
slik gjør man ikke!

Det verste er ikke å bli slått, de skadene gror og er midlertidige. Det verste er den langvarige psykiske nedbryting og hjernevaskingen som en blir påført gjennom mange år, som gjør at en mister sin selvfølelse, energi, selvstendighet og evne til å tenke - å klare seg selv i livet.

ORIGINAL: *Linnie*

Stakkars, stakkars deg!
Og de som sier at du bare må komme deg unna dem, har vel ikke helt peil på hva de snakker om!
Det er foreldrene dine, de har hatt en slags kontroll over deg hele livet.. Det er ikke bare å kutte de ut!
Men du må be om noen å prate med. En psykolog eller noe. Som kan hjelpe deg å finne løsninger på dette.
Vet ikke hva mer jeg kan si, men fikk veldig vondt av deg!
Ønsker deg alt godt videre, og håper virkelig det ordner seg for deg[:)]
Mange klemmer herifra![:)]

veldig bra svar! Er helt enig! Du trenger hjelp til å håndtere dette!

Å leve med forledre som er psykopater er ikke en vei med glede, men om en klarer seg så vokser det også de vakreste blomster på steingrunn [:D]

Jeg ville ha brutt all kontakt med dem, ingen tvil!

Det er ikke et menneske i denne verden som fortjener en slik bahandling som du får/har fått opp gjennom dine 37 år.Selv om det er dine foreldre har de ingen rett til å bahandle deg slik som dette. De kan verken respektere deg eller forstå deg, noe jeg finner merkelig siden du er 37, og ikke 14 og i trassalderen.

Synes det er på tide at du tar kontroll over livet ditt, du lever bare 1 gang og personlig hadde jeg aldri godtatt å bli behandlet slik av de menneskene som liksom skal elske en over alt på jord. De fortjener ikke en datter som deg og du fortjener noe bedre!

Er enkelt å sitte her å skrive at hu skal bryte all kontakt, komme seg bort fra de, hu er 37år osv..
Men er jo litt anna for hu som har levd oppi det der i 37 år... Både psykisk og fysisk mishandlet!!

Altså, er enig med dere, men forstår det ikke er lett for hu...

ORIGINAL: Zera

Er enkelt å sitte her å skrive at hu skal bryte all kontakt, komme seg bort fra de, hu er 37år osv..
Men er jo litt anna for hu som har levd oppi det der i 37 år... Både psykisk og fysisk mishandlet!!

Altså, er enig med dere, men forstår det ikke er lett for hu...

Sign... Er også veldig lett for andre å si at de aldri ville funnet seg i å bli behandlet slik... Er sikkert ikke bare bare når det har vært sånn hele livet...

Må svare på denna. Mora mi var før verbalt "misshandlende" av meg, hun ga tydelig utrykk for at jeg ikke ga henne nok omsorg og oppmerksomhet særlig da faren min var syk og til slutt gikk bort for et par år siden. Men vi har aldri kommunisert særlig godt hun og jeg. Jeg har vel avfunnet meg med at vi er alt for forskjellige at sånn er livet[8D]. Sånn har det vært store deler av livet mitt.
Jegbodde ikke hjemme lengre, men hun ga svært tydelig beskjed om at jeg ikke var ønska der lengre. Siden jeg ikke sørga sånn som henne og broren min. Hun gjorde myye rart en periode da[:@]. Så ble hun syk av kreft i kjevebeinet i gjenn (sjeldent å få kreft på samme sted 2 ganger med 30 års mellomrom) men hun ble ikke særlig mildere av den grunn[8D]. Jeg klarte bare ikke å vise særlig sympati med dama..
Det som redda meg fra å ende opp på en eller annen lukka avdeling var at jeg hadde folk rundt meg som støtta meg i at jeg var den som hadde rett og at hun var den som var unormal. Er sånne folk trådstarter trenger rundt seg[:)][:)]

Som barn av en psykopat blir en ikke trodd, det er det som er problemet.
Instanser som psykolog og lege hører på den syke, for den framstår som frisk og resurssterk.
Nå må du gi deg å innbille deg at dette skjer med deg. Vi tror ikke på deg, faren din har vært her og han har forklart hvordan det hele henger sammen. Vi kan ikke tilby deg noe hjelp, annet en innleggelse på psykiatrisk avdeling, du må da skjønne at det er din psyke det er noe galt med, ikke faren din sin.
En psykopat rundlurer sine omgivelser.

Fks: Bank: Vi søkte om huslån, det hadde vi nesten, da far snakket med banksjeften om min udyktighet som betaler, fikk vi det ikke.
Eiendom: Vi fikk ikke den tomta vi ville ha, da far snakket med grunneier om at jeg var psykisk syk og en belastning for nærmiljøet.
Jobb: Jeg har nesten fått og mistet en hel masse jobber, etter at far har vært å snakket noen løgner om meg til arbeidsgiver.

Jeg har en mann som elsker og støtter meg, og uten det hadde jeg gått under for lenge lenge siden.

Det et psykopatoffer trenger er å bli trodd, men når psykopaten har spredd løgner om din upålitelighet til hele sammfunnet, er det ikke lett å bli trodd.

Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
Vi betalte over 2 mill for huset, så å flytte nei, men jeg er veldig lei.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.

Les mer om psykopater på internett.

Så lenge dere ikke ble lurt da dere kjøpte huset, vil du jo få pengene igjen når du selger huset. Og kan flytte... for om du ikke vil flytte..... får du vel bare bryte kontakten helt. Hadde du syns dette var grusomt tror jeg du ville ha flyttet...

ORIGINAL: LisasVerden

Om du har barn så må du jo i allefall skjere dem for den slags oppførsel! SERIØØØØØST!!! At du finner deg i det!!
Vi prøver på vårt første

Back
Topp