Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kvernsmil
ORIGINAL: tippVi får ikke solgt det, vi har prøvt, for vi vil flytte.
Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
Vi betalte over 2 mill for huset, så å flytte nei, men jeg er veldig lei.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.
Les mer om psykopater på internett.
At dere betalte over 2 millioner for huset hadde ikek vært noe hinder for meg i å flytte. Vi betalte 2,4 for vårt hus.Og hvis noen hadde trakkerest meg sånn som dine foreldre gjør,jeg hadde flyttet ..uten tvil[:)]
Har anmeldt de ca 10 ganger de siste 20 årene, saken bli henlagt pga mangel på bevis.
ORIGINAL: *Linnie*
Stakkars, stakkars deg!
Og de som sier at du bare må komme deg unna dem, har vel ikke helt peil på hva de snakker om!
Det er foreldrene dine, de har hatt en slags kontroll over deg hele livet.. Det er ikke bare å kutte de ut!
Men du må be om noen å prate med. En psykolog eller noe. Som kan hjelpe deg å finne løsninger på dette.
Vet ikke hva mer jeg kan si, men fikk veldig vondt av deg!
Ønsker deg alt godt videre, og håper virkelig det ordner seg for deg[:)]
Mange klemmer herifra![:)]
ORIGINAL: Zera
Er enkelt å sitte her å skrive at hu skal bryte all kontakt, komme seg bort fra de, hu er 37år osv..
Men er jo litt anna for hu som har levd oppi det der i 37 år... Både psykisk og fysisk mishandlet!!
Altså, er enig med dere, men forstår det ikke er lett for hu...
Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
Vi betalte over 2 mill for huset, så å flytte nei, men jeg er veldig lei.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.
Les mer om psykopater på internett.
ORIGINAL: LisasVerdenVi prøver på vårt første
Om du har barn så må du jo i allefall skjere dem for den slags oppførsel! SERIØØØØØST!!! At du finner deg i det!!