Vanskelige foreldre

x1xKvernsmil

Flørter med forumet
Er nå 37 år, gift. Vi har eget hus, og der trives vi greit, rett nok er det ikke langt fra foreldrene mine, og her er problemet.
Mine foreldre er nesten 70 år og de begynner å bli veldig vanskelig, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg blir både psykisk og fysisk trakasert og misshandlet. De slår meg når jeg ikke vil gjøre som de vil.
Jeg har alltid vært en kranglefant og bråkmaker i min ungdom, de slapp meg aldri løs og har aldri gitt meg den friheten jeg har behov for alt jeg ville var å kreve min selvstendighet, det har jeg aldri fått, for de har aldri ville gi slipp på meg.
De virker som jeg fremdeles er et barn de må oppdra, rette på og korrigere, meg og mine, vårt hjem og ja alt.
I de siste årene har de isolert seg, og når jeg prøver å snakke til de, uansett hvor hyggelig jeg er, så bryter de meg av med: aaa,, så så, nei nå skal hun brygge opp til krangel, krangle, lage problemer, bråk, osv. Alt jeg ønsket var å snakke hyggelig med de, men nei. En dag da jeg var hjemme hos dem, de hadde invitert meg over, og jeg satt med armene i kross fordi jeg har betennelse i skuldrene, og da hviler jeg armene slik, da kom det fra far: hun sitter med armene i kross, nå brygger det opp til krangel... Bisart.
Så var det igjen å komme på besøk, men de kom til oss, så spøkte jeg litt med dem, og sa jeg hadde gjort noen endringer med et fuglebur (jeg hadde gitt fuglene nytt vann i en vannskål) de klikket fullstendig, og da jeg satt i gangen hos meg selv, og knyttet på meg skoene, og flirte for meg selv, hele situasjonen var fullstendig absurd, så sier mor, hun smiler så djevelsk og ondskapsfullt til meg, slutt med det der, hylte hun, og så slo hun til meg med en sko (opp igjennom årene, har hun, sparket, slått og lugget meg når jeg ville ta en avgjørelse selv i livet mitt) det var ikke spesielt vondt, men så roper hun på far og hylte: oppdra henne, hun er ond..[8|] også tok far meg hardt i armen og kastet meg innover gulvet så jeg smeller hardt i gulvet med hele venstre siden (det har vært utøvt mye vold fra den siden også). Ennå gjør det vondt, og nå er det to dager siden. De forsvant ut av hjemmet vårt, etter at mannen min hev de ut, nå vil de ikke snakke med meg, ikke vil de se meg, fordi jeg satt i gangen og smilte da jeg tok på meg sko...

[:-]

Seriøst? Du er 37 år og foreldrene dine slår deg?
De høres ut til å være noe psyke i hodene sine, og det er ikke mye du kan gjøre annet enn å holde dere unna dem..

Kan dere flytte lenger unna dem?

[8|] hvorfor i alle dager har du fortsatt kontakt med dem da?

Høres jo helt sykelig ut!! Stakkar deg, jeg føler virkelig med deg for å ha hatt en sånn barndom (som fortsatt varer!).. Aner ikke hva som bør gjøres, melde fra til politiet? Det ville jeg gjort! Har ikke lov å slå deg sånn!! Men skjønner jo hvis det er vanskelig for deg.. Off, for en situasjon!![&o]

Hvorfor i all verden vil du ha kontakt med disse menneskene?
Hvis det har vært sånn i hele livet ditt?

Fordelen med å være voksen er jo at man kan velge hvilke mennesker man vil ha i livet sitt.

Nå var innlegget ganske uoversiktlig, så jeg vet ikke om jeg har oppfattet situasjonen riktig, men jeg hadde holdt meg langt unna mine foreldre hvis de oppførte seg sånn mot meg.

wtf??? Nei disse menneskenee hadde jeg ikke ville hatt kontakt med lengre.. makan..[8|]

Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
Vi betalte over 2 mill for huset, så å flytte nei, men jeg er veldig lei.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.

Les mer om psykopater på internett.

har du flere søsken? er de i såfall lik med de? har du kuttet kontakten en periode for at de sskal forstå at dette finner du deg ikke i? Anmeld de, da får de seg kanskje en lærepenge.

De har brukt hele livet sitt til å hjernevaske min hjerne slik at de har fått meg til å tro at jeg aldri klarer meg alene og at livet mitt vil være en katastrofe om jeg klarer meg alene, det vil du aldri klare, osv.
Nå i sted hogde far opp juletreet vårt til ved, jeg orket ikke en gang komentere det, orket ikke løfte blikket, når de vandrer rundt i hagen vår, flytter på ting der ute, jeg har bare inntatt en passiv stilling, orker ikke krige mer.

Har anmeldt de ca 10 ganger de siste 20 årene, saken bli henlagt pga mangel på bevis.

Hadde det der vært mine foreldre,så hadde jegaldri latt de behandle meg sånn. Hadde de så mye som lagt en finger på meg,så hadde de fått en finger igjen,muligens 2[>:]

Det der skal du ikke finne deg i. Du er en voksen person som jeg regner med kan ta dine egne avgjørelser uten å ha 2 70åringer hengende over deg og fortelle deg hvordan du er og ikke er. Hva du skal gjøre og ikke gjøre.

Nei, du må rette ut ryggen din og vise at du er en stolt person og at du ikke aksepterer at noen skal behandle deg sånn.

Bra du har mannen din der med deg[:)]

ja, det kan virke som de har en psykisk sykdom som gjør til dette. uansett merkelig at begge er likedan. virker også som de er paranoide og innbiller seg at du ler av dem, og ikke av noe annet.

Vil gjerne det, men det er så vanskelig, de hagler over meg med trusler, planter usikkerhet i meg, skal prøve å rette ryggen og være modig - men det er ikkje lett

ORIGINAL: Kvernsmil

Seriøst ja, de har bråket og kranglet og slått meg opp gjennom hele livet. Så lenge JEG gjør hva DE bestemmer er det greit. De er psykopater, det vet jeg, men likevel.
De kombiner dette marerittet de gjør mot meg, men nedspyking, alt er andre sin feil, hadde ikke du oppført deg sånn, hadde jeg ikke måtte oppdra deg, ikke slått deg osv, de har mange trusler i bakhånd.
Har vært til lege, psykolog og samtelige innstanser for å si hvordan det er, men far har da vært der før, og sagt mye dritt om meg. Da vi var i banken der jeg har kundeforhold, hadde vi nesten fått innvilget huslånet, men de fikk vi ikke, for far hadde vært i banken og snakket stygt om min ufornuftige bruk av penger. Vi måtte søke lån i en annen bank, men vi fikk ikke det huset vi egentlig ville ha, så vi kjøpte det vi bor i nå.
Uansett hva jeg gjør,sier, mener osv, går far meg i sømmene og ødelegger livet mitt.

At dere betalte over 2 millioner for huset hadde ikek vært noe hinder for meg i å flytte. Vi betalte 2,4 for vårt hus.Og hvis noen hadde trakkerest meg sånn som dine foreldre gjør,jeg hadde flyttet ..uten tvil[:)]

Hos far er det dyssosial personlighets forstyrrelse (Pyskopati) Hos mor er det angst og depresjon i alvorlig grad.
Ingen av de vil ha hjelp, de mener at det er jeg som er syk og ødelegger livet deres.

Det er psykisk sykdom hos de.

ORIGINAL: MsDominO!

sorry ass, men om du er 37 år sitter du ikke å klager på foreldrene dine...
da gjør du noe med det i steden! [8|]

Ja takk veldig gjerne, men de er UMULIG å gjøre noe med psykopater.

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Kvernsmil

At dere betalte over 2 millioner for huset hadde ikek vært noe hinder for meg i å flytte. Vi betalte 2,4 for vårt hus.Og hvis noen hadde trakkerest meg sånn som dine foreldre gjør,jeg hadde flyttet ..uten tvil[:)]
Vi får ikke solgt det, vi har prøvt, for vi vil flytte.

hvis de ikke ønsker hjelp, og ødelegger så mye for deg må jeg si meg enig i at jeg hadde flyttet.

Back
Topp