vanskelig tid dette her

*ceccemor*

Gift med forumet
nå nærmer det seg 4 års dagen til Filip ... og dette året er det året jeg reagerer mest - hvorfor? vel,jeg har noen tanker rundt dette,
men om det stemmer vet jeg ikke...

men 1.året etter ät han døde var jeg gravid med Mie - og fokuset var veldig på dette...
2 år etterpå hadde jeg jo en baby å konsentrere meg om
3 år etterpå var pappa syk + at jeg var sykmeldt pga hjertet,
og nå som det snart er 4 år siden har jeg liksom ikke så mye i tankene ,så nå har jeg vel tid da til å sørge over tapet av den nydelige lille gutten våres[&o]

høres ikke dette logisk ut? eller er jeg helt på bærtur?

åååå,som jeg skulle ønske at vi hadde Filip her...hva slags gutt ville han ha vært? mange tanker ja...

men om dette ikke hadde skjedd med Filip ville vi nok ikke ha hatt Mie... - og jeg er jo glad for at vi har henne - ville jo ikke vært foruten henne[:(]
dette er tungt altså!

jeg sover ikke om natta... bare drømmer og tenker....

lille vennen min er borte for alltid[&o]

Huff[:(] Jeg kan bare forestille meg sorgen din![:(]

Har ikke så mange ord å komme med. Annet enn at jeg tenker på deg,og jeg skjønner at det må være helt forferdelig, spesielt når slike merkedager nærmer seg[:(] og det er jo bare fire år siden.. tar nok mange mange år før det vil føles lettere på sånne dager!

Det er nok noe i det. At Mie har blitt så stor,og du har plutselig mer tid til å tenke på nydelige Filip[&o]

stor klem til deg!

ORIGINAL: monjen

Har ikke så mange ord å komme med. Annet enn at jeg tenker på deg,og jeg skjønner at det må være helt forferdelig, spesielt når slike merkedager nærmer seg[:(] og det er jo bare fire år siden.. tar nok mange mange år før det vil føles lettere på sånne dager!

Det er nok noe i det. At Mie har blitt så stor,og du har plutselig mer tid til å tenke på nydelige Filip[&o]

stor klem til deg!

takk for klemmen....[:)]

ja,Mie har jo blitt større nå og mer selvstendig... så jeg har jo mer tid til å tenke på andre ting...

må sikkert ha tålmodighet, og jeg ville jo ikke glemme han...men jeg skulle ønske jeg klarte å tenke på han uten at jeg får dårlig samvittighet eller uten at det blir en søvnløs natt...
men det kommer nok..,.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive kjære *ceccemor*[:(]

Tror du har mye rett i det du skriver, at dette er det første året du har virkelig tid til å kjenne på savnet.

Tenker mye på deg for tiden, kjempe glad i deg.

Stor klem fra Katey.

Off, vet ikke hva jeg skal skrive..
Klarer ikke, og vil ikke, forestille meg savnet dere føler..[:(]
Tenker ofte på dere, bildene jeg har sett av Filip er spikret inn i hukommelsen min.. En nydelig gutt [:)]

God klem!

ORIGINAL: monjen

stor klem til deg!

synes monjen sier mye fornuftig her!!
sender over haugevis av klemmer!!

Skjønner at det må være vanskelig, og det er sikkert noe i det at tankene får mer plass i år når du ikke har så mye annet som fyller opp....

Sender deg en klem [:)]

ORIGINAL: malii

Off, vet ikke hva jeg skal skrive..
Klarer ikke, og vil ikke, forestille meg savnet dere føler..[:(]
Tenker ofte på dere, bildene jeg har sett av Filip er spikret inn i hukommelsen min.. En nydelig gutt [:)]

God klem!

Signerer denne her. Jeg håper du har noen å snakke med om tankene og følelsene dine...
Sender deg en stooor klem!

Og der kom tårene[:(] Jeg har tenkt mye på deg og fine gutten din den siste tiden.

Det høres ganske logisk ut det du sier. At du nå ikke har noe annet spesielt å rette fokuset på og sørger derfor ekstra.
Jeg føler virkelig med deg, det skal du vite. Sorgen kan være så innmarri smertefull noen ganger. Kjennes ut som noe river deg opp innvendig[&o]. Det å miste ett barn skulle ikke vært lov! Barna skal jo vokse opp og få oppleve livet, og ikke minst skal foreldrene få se barna sine bli store.

Det er nok viktig å kjenne skikkelig på sorgen innimellom. Det er sjeldent jeg orker det egentlig for det gjør så alt for vondt å la alle tankene og sorgen få fritt spillerom, selv om det blir litt bedre etterpå.

Den nydelige engelen din titter ned på dere, og passer på[:)]. Og han vet helt sikkert at han aldri vil bli glemt. Jeg kommer aldri til å glemme han, bildene jeg har sett av han sitter godt i minnet. en vakker gutt[:)] På denne tiden av året tenker jeg ekstra på dere.

Sender deg en stor klem[:)]

ingen ord kan lindre smerten dere opplever.

sender mange klemmer både til dere begge, ceccemor og frk.hønemor

Back
Topp