*ceccemor*
Gift med forumet
nå nærmer det seg 4 års dagen til Filip ... og dette året er det året jeg reagerer mest - hvorfor? vel,jeg har noen tanker rundt dette,
men om det stemmer vet jeg ikke...
men 1.året etter ät han døde var jeg gravid med Mie - og fokuset var veldig på dette...
2 år etterpå hadde jeg jo en baby å konsentrere meg om
3 år etterpå var pappa syk + at jeg var sykmeldt pga hjertet,
og nå som det snart er 4 år siden har jeg liksom ikke så mye i tankene ,så nå har jeg vel tid da til å sørge over tapet av den nydelige lille gutten våres[&o]
høres ikke dette logisk ut? eller er jeg helt på bærtur?
åååå,som jeg skulle ønske at vi hadde Filip her...hva slags gutt ville han ha vært? mange tanker ja...
men om dette ikke hadde skjedd med Filip ville vi nok ikke ha hatt Mie... - og jeg er jo glad for at vi har henne - ville jo ikke vært foruten henne[:(]
dette er tungt altså!
jeg sover ikke om natta... bare drømmer og tenker....
lille vennen min er borte for alltid[&o]
men om det stemmer vet jeg ikke...
men 1.året etter ät han døde var jeg gravid med Mie - og fokuset var veldig på dette...
2 år etterpå hadde jeg jo en baby å konsentrere meg om
3 år etterpå var pappa syk + at jeg var sykmeldt pga hjertet,
og nå som det snart er 4 år siden har jeg liksom ikke så mye i tankene ,så nå har jeg vel tid da til å sørge over tapet av den nydelige lille gutten våres[&o]
høres ikke dette logisk ut? eller er jeg helt på bærtur?
åååå,som jeg skulle ønske at vi hadde Filip her...hva slags gutt ville han ha vært? mange tanker ja...
men om dette ikke hadde skjedd med Filip ville vi nok ikke ha hatt Mie... - og jeg er jo glad for at vi har henne - ville jo ikke vært foruten henne[:(]
dette er tungt altså!
jeg sover ikke om natta... bare drømmer og tenker....
lille vennen min er borte for alltid[&o]