Vanskelig å bestemme seg for navn

Hvilket liker du?

  • Balder

    Votes: 9 22,0%
  • Gard

    Votes: 4 9,8%
  • Troy

    Votes: 3 7,3%
  • Trond

    Votes: 1 2,4%
  • Thor

    Votes: 3 7,3%
  • Aksel

    Votes: 21 51,2%

  • Antall som har svart
    41

Frøken Kanin

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Augustbarna2024
Nå hadde vi egentlig blitt enige om Balder, men så ble vi plutselig litt usikre igjen. Vi har ei liste med navn som bare blir lengre, nå er det litt over en måned igjen til termin, og jeg føler snart ikke denne babyen får navn, jeg har veldig lyst til å ha navnet klart til han kommer.

Lista vår er:

Balder
Gard
Aksel
Thor
Troy
Trond

Hvilket liker dere best?
 
Jeg elsker Troy! Og så syns jeg Aksel er fint :)

Hva med å redusere listen deres til f.eks 2 eller 3 navn, og så bestemme dere helt når han kommer? Kanskje det er et navn som står frem når dere ser han.
 
Jeg elsker Troy! Og så syns jeg Aksel er fint :)

Hva med å redusere listen deres til f.eks 2 eller 3 navn, og så bestemme dere helt når han kommer? Kanskje det er et navn som står frem når dere ser han.
Hehe, vi hadde redusert lista til 3, men så fant vi plutselig 3 nye, men ingen av oss klarte å kutte et av de andre 3, så nå ble det 6 navn, men det var jo en god idé, så kanskje vi kan prøve på det, vi liker godt alle navnene, men tror vi rangerer de litt ulikt, så blir litt utfordrende å fjerne noen :hilarious:
 
Hehe, vi hadde redusert lista til 3, men så fant vi plutselig 3 nye, men ingen av oss klarte å kutte et av de andre 3, så nå ble det 6 navn, men det var jo en god idé, så kanskje vi kan prøve på det, vi liker godt alle navnene, men tror vi rangerer de litt ulikt, så blir litt utfordrende å fjerne noen :hilarious:

Haha, det er lett for :hilarious:

Mitt ene søsken gjorde det slik at de hadde en liste med navn begge likte, og så brukte de eliminasjonsmetoden, fjernet et og et annenhver gang helt til de satt igjen med 2 mulige, så valge de det begge syns passet best ved fødsel :)
 
Aksel (min definitive favoritt)

Thor
Trond
Balder
Gard
Troy
 
Ja det skal ikke være lett. Jeg syns Aksel og Balder. Kanskje dere kan prøve å rangere de som nevnt her også utelukke de tre nederste;).
 
Jeg synes Troy var mektig, passe skjeldent brukt men likevel ett vanlig navn så det likte jeg godt. Men Balder er veldig kult og :)
 
Aksel er kjempefint :)
 
Back
Topp