Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viser seg at du har rett, må ha legetime først. De hadde en ledig først imorgen. Men de på legekontoret syntes også det var greit å teste, ettersom kun én vannkopp hørtes lite ut. Dessuten, som andre her skriver, tenker jeg at om man har hatt svakt utbrudd kan det jo tenkes at man får det igjen.Du må nok til legen først og så må legen avgjøre og så gi beskjed til helsesekretærene.. ihvertfall her..
Viser seg at du har rett, må ha legetime først. De hadde en ledig først imorgen. Men de på legekontoret syntes også det var greit å teste, ettersom kun én vannkopp hørtes lite ut. Dessuten, som andre her skriver, tenker jeg at om man har hatt svakt utbrudd kan det jo tenkes at man får det igjen.
Takk. Jeg var hos legen igår og fikk tatt blodprøve. Så nå venter jeg på svar.Jordmor Hanne May svarer fylgjande på dette spørsmålet om vannkopper og graviditet: "Din kollega bør kontakte fastlegen for å sjekke om hun har antistoffer eller ikke. 80% av de som tror de ikke har hatt vannkoppene har allikevel hatt den."