Vannkopper?

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ser dette ut som vannkopper?

Klør ikke og ser ingen tydelige blemmer.
I går og i morges hadde hun kun et par røde prikker, men i ettermiddag hadde det kommet mange fler.

22982594349dc6227978c9f19d96f27c.jpg


41f490ce7bb792291996704c2b2d557e.jpg
 
Kan se sånn ut, og i så fall kommer det flere og bli blemmer etterhvert. Mener å hus edet vr "hmm, prikk. "hmm, flere prikker, vannkopper tro?" ... "oi, ja, definitivt" t det blir åpenbart dag 3 har jeg et vagt minne om å ha lest og at stemte her
 
Ser ut som vannkopper ja. Her ble det såvidt lagt merke til før det plutselig poppa opp flere. [emoji14]
 
Takk for svar alle. Har kommet enda flere i natt og blemme på et par av dem, så da blir det noen hjemmedager med meg. Fin allmenntilstand da og ingen feber, så kan vi ihvertfall leke litt :D
Greit å bli ferdig med dem nå før det kommer baby i april :)
 
Da er det nok ingen tvil nei, og hjemmedager til den siste tørker inn.

Godt å være ferdig før baby ja, mi yngste var 2-3 uker når hun fikk det. Innlagt på sykehuset rundt den tiden jeg egentlig hadde termin...
 
Da er det nok ingen tvil nei, og hjemmedager til den siste tørker inn.

Godt å være ferdig før baby ja, mi yngste var 2-3 uker når hun fikk det. Innlagt på sykehuset rundt den tiden jeg egentlig hadde termin...
Mener å huske det ja, og det er ikke noe ønskelig. Håper jeg er ferdig med sykehusinnleggelser med spedbarn.
 
Mener å huske det ja, og det er ikke noe ønskelig. Håper jeg er ferdig med sykehusinnleggelser med spedbarn.
Det håper jeg du slipper ja.

Jeg har vært innlagt med begge jentene i løpet av et par uker etter fødsel, men ikke noe farlig og jeg fikk dem jo med meg hjem etterpå
 
Hvordan gikk det med den lille her? Fant dere ut hva det var?
 
Back
Topp