Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke det så ut som vannkopper!! :-/
La legen teste for vannkopperJeg har følt meg litt dum som "ikke tror på" at det er vannkopper fordi legen sier det og barnehagen, les styrer og en av assistentene, nekter for at det kan være noe annet. Svigermor og samboers mormor tvilte på at det var vannkoppene.
Vesla klødde da de dukket opp i helga, og klødde på onsdag, men ikke så mye mer etter det. Hos meg kom de på onsdagen.
17-21 september var vi på ei hytte i Hemsedal, og der fikk samboeren min noen "stikk" ved hårfestet og på armen som klødde. Noen dager etter vi kom hjem dukket det opp noen på lillebror ved håndleddene, men de virker ikke som de har klødd. De er borte nå.
Vesla har mange prikker.
La legen teste for vannkopper
Kan være fugleloppebitt da
Kengubarnet hadde dt for ett par år sideb,legen hans trodde også det var vannkopper men testet og da var det bitt..Googlet det, og ett bilde lignet det vi har, ja.
Kengubarnet hadde dt for ett par år sideb,legen hans trodde også det var vannkopper men testet og da var det bitt..
Fastlegen testet på kb ,huskr ikke helt hvrdan det var.Må man få test gjennom legen? Altså, må legen henvise? Må det gjøres på sykehus eller på legekontor?
Kan man se på prøvene at det er bitt eller var det bare det at han ikke hadde antistoffer?
Kan se ut som molusker?
Ser ikke veldig ut som "barnesykdomsutslett" syns jeg...
Mer insektstbitt eller en reaksjon type kontakteksem eller noe.
Hvordan er det med feber? Kom den før eller etter utslettet?
Mener at vannkopper er mer røde i kantene og blanke i midten på en måte. Sånn før de begynner å klø.
Ligner litt på det eldste fikk for 1 mnd siden, og etter noen dager fikk hun fryktelig vondt i ryggen. Viste seg at hun hadde fått helvetesild. Hun hadde vannkopper for 9 år siden, men legen mente det kunne komme av stress pluss at faren til ei venninne hadde hatt vannkopper. Gikk over etter ei uke med medisiner.Dette er det nærmeste jeg kom til væskefylt på vesla. En liten klase på leggen hennes...
Vis vedlegget 139211