Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tinatin
Dytter på denne.
Jeg har veldig lyst, vertfall ligge der mens riene er som verst.
ORIGINAL: tinatin
Dytter på denne.
Jeg har veldig lyst, vertfall ligge der mens riene er som verst.
ORIGINAL: Irmensol
Jeg fødte i vann forrige gang! Det var en kjempefin opplevelse og jeg slappet så godt av i åpningsfasen. [:)] Hadde egentlig ikke helt bestemt meg om jeg ville føde i vann eller ikke, men fra 7 cm åpning til babyen var ute tok det 10 minutter..så da var jo den saken grei! Rakk ikke ut..hehe..men det var en kjempefin opplevelse og tutta var sunn og sprelsk!! Anbefales på det sterkeste hvis man har en problemfri fødsel! Jeg vil gjerne gjøre det igjen denne gangen og håper det lar seg gjøre!! Lykke til uansett valg, jenter!![:)][:)]
ORIGINAL: Irmensol
Det varierer jo litt hvor mye "gørr" det blir når man føder..men det var ikke noe jeg tenkte på under fødselen iallefall..følte meg mer komfortabel og mindre blottlagt ved å føde under vann..[:)] Siden tutta kom så fort sprakk jeg endel..og blodet farget jo vannet da..så det så litt ut som det hadde vært et haiangrep deroppi...uff...hehe..men mange opplever ikke at det er noe særlig gørr idet heletatt!! Det tror jeg ikke du vil tenke på likevel..når det står på er man så i sin egen verden...[:)][:)]