Vannet har gått!

Aprikosblomst

Elsker forumet
Vannet mitt gikk i dag kl 00:40. Splæsk sa det på badegulvet!
Ringte føden, fikk beskjed om å prøve å få meg litt søvn før vi kjører inn til st. olavs på sjekk. Fikk beskjed om å ringe hvis jeg fikk rier..
Riene startet 02:00- ish :)
Dro hjemmefra i 05 tida, har sammentrekninger hvert 5-10 min, med varighet på 30-60 sek.
Så nå er vi jo på tur til føden, har litt reisevei :) blir spennende å se hva de sier der, om vi blir innlagt med engang eller ikke. Har heldigvis pappa i Trondheim, så skal være hos han om det ikke er store fremgangen enda.

Sykt spennende. Våknet med en skikkelig urolig følelse i kroppen i går morrest, som om jeg visste noe skulle skje snart. Hadde rett i det!
Det morsomste var at jeg hadde besøk av en venninne til 00:30 tiden i kveld, og hun sa "vannet ditt går når jeg drar" :) HUN HADDE PINADØ RETT.
Spennende og skummelt på en gang dette.. Må allerede puste meg litt igjennom takene som kommer :)

Ååååå :D Straks er den lille hos dere <3 Lykke til!! :D

Lykke til :)

Lykke til :D

Masse lykke til:D

Superspennende!! Masse lykke til!! :-)

Lykke til :)

Såå spennende, masse lykke til :D hadde du noen andre tegn før vannet starta annet enn urolig følelse :D?

Da er vi på fødestua. Får bli her til baby er ute :) er satt på antibiotika hver 4. time pga vannavgang og infeksjonsfare. Nå venter vi foreløpig bare på at riene skal gjøre nytte for seg.

Da er vi på fødestua. Får bli her til baby er ute :) er satt på antibiotika hver 4. time pga vannavgang og infeksjonsfare. Nå venter vi foreløpig bare på at riene skal gjøre nytte for seg.

Så spennende, nå er du nesten i mål :)

Masse lykke til. Så spennende at noe skjer:D

Back
Topp