Vannet har gått!

Kjempe moro! Lykke til! Endelig var det din tur ❤️ Bare litt misunnelig ;)

Ååå gøy! Lykke til:) kjenner jeg blir litt misunnelig, men samtidig har jeg ikke tid til å føde riktig enda. Håper det ikke drar ut for lenge hos deg:)

Spennende! Sånn startet min første fødsel også :) Da VET man at barnet er ute innen ca 48 timer (men forhåpentligvis mye før)! Lykke til de neste timene !

Spennende! Sånn startet min første fødsel også :) Da VET man at barnet er ute innen ca 48 timer (men forhåpentligvis mye før)! Lykke til de neste timene !
Tusen takk! Stusser litt over at riene ikke har startet, men de gjør det forhåpentligvis snart! Kontroll på føden hver 12.time og satt igang hvis det ikke starter av seg selv på 3.dagen. Hvor lang tid tok det for deg fra vannavgang til rie-start?

Tusen takk! Stusser litt over at riene ikke har startet, men de gjør det forhåpentligvis snart! Kontroll på føden hver 12.time og satt igang hvis det ikke starter av seg selv på 3.dagen. Hvor lang tid tok det for deg fra vannavgang til rie-start?
Hvordan gikk vannet ditt? Alt i en splash? :p

Riene startet som maserier (ikke regelmessige) ganske kjapt etterpå. Men tok vel nærmere 8-10 timer før jeg hadde fått regelmessige rier og begynte å åpne meg. Ca. 14-15 timer etter vannavgang hadde jeg 3-4 cm åpning, og 5 cm et par timer etter det igjen. Tok litt tid. Men var også første barnet.

Å lykke til! Håper det starter med vannavgang hos meg og, da slipper man å lure! Men spørs vel det..

Spennende☺Lykke til☺

Back
Topp