Da gikk vannet, skal opp på føden på sjekk så fort barnevakta kommer.. Ikke noe vondt enda da, men nå skjer det snart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Snart i målDa gikk vannet, skal opp på føden på sjekk så fort barnevakta kommer.. Ikke noe vondt enda da, men nå skjer det snart![]()
Tusen takk! Stusser litt over at riene ikke har startet, men de gjør det forhåpentligvis snart! Kontroll på føden hver 12.time og satt igang hvis det ikke starter av seg selv på 3.dagen. Hvor lang tid tok det for deg fra vannavgang til rie-start?Spennende! Sånn startet min første fødsel ogsåDa VET man at barnet er ute innen ca 48 timer (men forhåpentligvis mye før)! Lykke til de neste timene !
Hvordan gikk vannet ditt? Alt i en splash?Tusen takk! Stusser litt over at riene ikke har startet, men de gjør det forhåpentligvis snart! Kontroll på føden hver 12.time og satt igang hvis det ikke starter av seg selv på 3.dagen. Hvor lang tid tok det for deg fra vannavgang til rie-start?
Tusen takk! Stusser litt over at riene ikke har startet, men de gjør det forhåpentligvis snart! Kontroll på føden hver 12.time og satt igang hvis det ikke starter av seg selv på 3.dagen. Hvor lang tid tok det for deg fra vannavgang til rie-start?
Tja.. Lå å så på en film også vsr det bare som at det gikk hull på en ballong.. 4-5 dl tenker jeg, renner stadig littHvordan gikk vannet ditt? Alt i en splash?![]()
Ikke begynt med rier ennå?Tja.. Lå å så på en film også vsr det bare som at det gikk hull på en ballong.. 4-5 dl tenker jeg, renner stadig litt
Nei :-/Ikke begynt med rier ennå?