Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj så spennende!! Spent hvordan ståa er etter sjekk Masse lykke til!!Da var jeg kommet til føden fikk rom og omvisning, men ble ikke sjekket åpning. Og typisk nok har riene dabbet av..
Høh... De sjekket meg når mitt vann hadde gått hun røska meg også en halv cm i åpninga! Vett de skal være forsiktige med vann avgang men de kan ta ultralyd å sjekke åpningen også og det Gjør de om de mistenker tidlig vann avgang fks... har du tatt ctg og sjekket sammentrekningene i magen ?De ville ikke sjekke pga infeksjonsfare pga vannavgang hun begynte å prate om at etter atten timer skulle de ta blodprøve og ditt og datt.. snakk om å gjøre meg motløs! Og riene er blitt veldig vonde, ser fryktelig mørkt på dette nå
Det eneste hun gjorde var å sjekke hjertelyden. Riene var så klart barnemat da jeg pratet med henne, så hun tror sikkert de ikke har kommet særlig i gang ennå. Nå derimot, begynner jeg å bli på gråten av smertene. Hører ordet "epidural" klinge i bakhodetHøh... De sjekket meg når mitt vann hadde gått hun røska meg også en halv cm i åpninga! Vett de skal være forsiktige med vann avgang men de kan ta ultralyd å sjekke åpningen også og det Gjør de om de mistenker tidlig vann avgang fks... har du tatt ctg og sjekket sammentrekningene i magen ?