Vannet har gått og.... rier??

De ville ikke sjekke pga infeksjonsfare pga vannavgang :( hun begynte å prate om at etter atten timer skulle de ta blodprøve og ditt og datt.. snakk om å gjøre meg motløs! Og riene er blitt veldig vonde, ser fryktelig mørkt på dette nå :(
 
De ville ikke sjekke pga infeksjonsfare pga vannavgang :( hun begynte å prate om at etter atten timer skulle de ta blodprøve og ditt og datt.. snakk om å gjøre meg motløs! Og riene er blitt veldig vonde, ser fryktelig mørkt på dette nå :(
Høh... De sjekket meg når mitt vann hadde gått hun røska meg også en halv cm i åpninga! Vett de skal være forsiktige med vann avgang men de kan ta ultralyd å sjekke åpningen også og det Gjør de om de mistenker tidlig vann avgang fks... har du tatt ctg og sjekket sammentrekningene i magen ?
 
Høh... De sjekket meg når mitt vann hadde gått hun røska meg også en halv cm i åpninga! Vett de skal være forsiktige med vann avgang men de kan ta ultralyd å sjekke åpningen også og det Gjør de om de mistenker tidlig vann avgang fks... har du tatt ctg og sjekket sammentrekningene i magen ?
Det eneste hun gjorde var å sjekke hjertelyden. Riene var så klart barnemat da jeg pratet med henne, så hun tror sikkert de ikke har kommet særlig i gang ennå. Nå derimot, begynner jeg å bli på gråten av smertene. Hører ordet "epidural" klinge i bakhodet :p
 
Lykke til :) håpet du snart er ferdig :)
 
Masse lykke til! :) Jeg ble sjekket med en gang jeg kom inn, men da hadde jeg hatt regelmessige, veldig vonde rier i noen timer allerede, så det var jo ikke i tvil om at det var i gang. Er vel derfor hun avventer med å sjekke åpning, fordi hun ikke vil "fingre" oppi der, dersom det tar tid før det setter i gang. For da vil jo eventuelle bakterier rekke å kolonisere seg masse. Når man har skikkelige regelmessige rier så er det jo uansett bare spørsmål om timer før babyen er ute.

Så dersom hun tror du ikke har skikkelige regelmessige rier enda, så ring på og si at du har det og at du ønsker å få sjekket åpningen. :)
 
Da har jeg vært i dusjen en tur. Det lindret, men riene dabbet litt av. Jeg får ikke lystgass eller badekar før jeg er i aktiv fødsel, og det mente jm at jeg ikke var. Har uregelmessige rier, både sterke og svake. De sterke er grusomme og gjør at jeg virkelig gruer meg til resten. Huff, jeg er bare så demotivert...
 
Ønsker deg masse lykke til ♡ vil fortelle deg en ting, med min første skjedde det samme, slumproppen gikk fredag og jeg fikk intense rier, vi var på vei til sykehuset, men det stoppet opp så vi dro hjem. Det begynte igjen på søndag formiddag sånn smått. Kl 15 dro vi på sykehuset, da hadde jeg 6 cm åpning. Kl 17.15 var hun født. Så det du gar nå kan være effektivt. Men skjønner at det er slitsomt h is det holder på dånn her uten pause helt frem til fødsel... lykke til hvertfall ♡

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde veldig uregelmessige rier når jeg kom inn på fredag etter vannavgang, hun sjekket da meg! Må jo det, tenk om det plutselig er for Sent for epidural! Og riene mine var grinevonde på 4cm, og da kan de sette epidural, noe som var HIMMEL! Slå i bordet!
 
Lykke til! Håper du snart er ferdig!
 
Du skal se at riene dine er effektive og at du har nurket ditt snart!!
 
Nå er jeg spent! Hvordan går det med deg??
 
Back
Topp