Vannet har gått og.... rier??

Nolle

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Våknet av et tak med menssmerte og tenkte "hm kanskje det er rier?" Lå og ventet, så kom en til. Kjente at magen ble hard samtidig som smerten kom, så jeg fant ut jeg skulle stå opp. Da begynte det å renne, og jeg var ikke i tvil om at vannet var gått. Nå sitter jeg på en håndduk på badet, med rietelleren i min venstre hånd, og babyverden i min høyre :) sammentrekningene er ikke særlig vonde ennå. Lurer på om det er nå jeg skal ringe føden? Eller om jeg bare skal vente til det blir sterkere og oftere rier?

Oi oi! Så spennende! Ring føden du, kanskje de vil ha deg inn til en sjekk! Og det er mye bedre å være der med rier enn hjemme! (For da er kjøreturen unnagjort og du er på et trygt sted). Lykke til!!

Ringte føden, jeg skulle komme når det ble morgen :) dette kan bli noen lange timer, får jo aldri sove nå. Pluss at jeg får gjort veldig lite når det renner som en foss. Huff, tenk at det blir fødsel nå. Dette er skummelt!

Ringte føden, jeg skulle komme når det ble morgen :) dette kan bli noen lange timer, får jo aldri sove nå. Pluss at jeg får gjort veldig lite når det renner som en foss. Huff, tenk at det blir fødsel nå. Dette er skummelt!
Masse lykke til du :D snart er det over. Tok 4-5 timer fra mitt vann gikk til ungen var ute sist ! Så du må nesten se an om du føler å reise før det blir morgen også om du føler for det.... :)

Masse lykke til du :D snart er det over. Tok 4-5 timer fra mitt vann gikk til ungen var ute sist ! Så du må nesten se an om du føler å reise før det blir morgen også om du føler for det.... :)
Takk takk :) kjenner at jeg gruer meg til smertene nå. Riene er begynt å bli litt vonde, og jeg ser for meg at jeg kommer til å takle det dårlig når de blir skikkelig vonde :( er utrolig spent på om de er effektive og om jeg har åpning når jeg kommer inn!

Wæææ, så spennende :) hvor langt er du på veg? Blir flere og flere fødsler nå, utrolig gøy å lese :)

Takk takk :) kjenner at jeg gruer meg til smertene nå. Riene er begynt å bli litt vonde, og jeg ser for meg at jeg kommer til å takle det dårlig når de blir skikkelig vonde :( er a
utrolig spent på om de er effektive og om jeg har åpning når jeg kommer inn!
Skal ikke legge skjul på at de ikke er smertefritt nei! men så fort babyen ligger på brystet ditt! da er smertene verd det ! og du får ny energi , helt merkelig :) men om du har mye vonde rier så hadde jeg ikke venta kjempe lenge med å dra inn på sykehuset ! trenger ikke ta så veldig lang tid før babyen kommer.. noen føder fort :)

Skal ikke legge skjul på at de ikke er smertefritt nei! men så fort babyen ligger på brystet ditt! da er smertene verd det ! og du får ny energi , helt merkelig :) men om du har mye vonde rier så hadde jeg ikke venta kjempe lenge med å dra inn på sykehuset ! trenger ikke ta så veldig lang tid før babyen kommer.. noen føder fort :)
Vondt er det, men ser for meg at dette bare er barnemat i forhold til hva som kommer. Er 7 min mellom nå. Om en halvtime går alarmen til samboer, og da skal jeg fortelle han at han snart er pappa :) gleder meg! Selv om han gruer seg fælt til fødsel :p

Vondt er det, men ser for meg at dette bare er barnemat i forhold til hva som kommer. Er 7 min mellom nå. Om en halvtime går alarmen til samboer, og da skal jeg fortelle han at han snart er pappa :) gleder meg! Selv om han gruer seg fælt til fødsel :p
Ååå så spennende :P hadde ikke klart å venta på at pappaen her skulle ha våkna jeg hadde dratt han opp med den gang vannet gikk ;) hehe du skal vell ikke sende han på jobb idag da ? ;)

Ååå så spennende :P hadde ikke klart å venta på at pappaen her skulle ha våkna jeg hadde dratt han opp med den gang vannet gikk ;) hehe du skal vell ikke sende han på jobb idag da ? ;)
Nei han skal få kjøre meg til føden kl 8 :) så krysser vi fingrene for at jeg ikke blir sendt hjem. 30 min biltur holder for meg

Jeg kom inn på sykehuset med rier og 0 åpning, og fikk lystgass, så spør etter det! Det var til god hjelp for meg. Pusta meg "full" flere ganger :P Etter tre timer var det 3 cm. Tida gikk merkelig nok veldig fort i smerteland, så det føltes bra!

Da var jeg kommet til føden :) fikk rom og omvisning, men ble ikke sjekket åpning. Og typisk nok har riene dabbet av..

Back
Topp