Vannet har gått :D

Når er den opprinnelige terminen?
Er det første baby????:love017

Ja er min første ja :) Og terminen er egentlig 3 mai, så blir født 2 uker for tidlig :)

Venter en liten prins i mai<3

Så gøy!!!! Dette blir spennende:-) Masse lykke til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå så gøy og spennende!! :-) :-D masse lykke til <3

Så spennende!! Masse lykke til, snart har du lille i armene dine <3

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Spennende! Kjenner du noe? :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja fikk første pilla 10:30, og har rier sånn nå og da :D Ny vurdering er 16:30, så da finner dem ut om det holder med den første, eller om jeg må ha en te :)

oooooo lykke til, nå ble jeg super misunnelig:) jeg vil også ha lillebror ut:)
Spennende og følge med deg nå utover:)

Og der gikk resten av vannet! Hahah, det ble en VÅT opplevelse :P Hadde ikke mye tørr truse etterpå (og det te tross for de tykke tena lady bindene!) Og buksa fikk gjennomgå den også :P Men fikk en kraftig rie 5 min etterpå, så nå er det virkelig action her :D

Så gøyyyy!!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei jeg satt bare ute å tok en røyk (vennligst ikke døm meg for det!) og da bare rant det plutselig gitt :P Men nå hadde jo mesteparten av vannet mitt lekki over noen dager, så var bare siste rest som kom nå :) Men jeg har holdt på med trappe gåing i hele dag, når jeg har orket ;)

Nei jeg satt bare ute å tok en røyk (vennligst ikke døm meg for det!) og da bare rant det plutselig gitt :p Men nå hadde jo mesteparten av vannet mitt lekki over noen dager, så var bare siste rest som kom nå :) Men jeg har holdt på med trappe gåing i hele dag, når jeg har orket ;)

Får begynne å gå i trappene da:laughing021

Er så spent altså- hva sier de på sykehuset? Tror de det blir baby i kveld?

Back
Topp