Vannet har gått :D

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja etter å ha måttet tatt turen inn på føden av helt andre grunner ikveld, så starta jeg med litt små rier... Og siden jeg har lekki veldig idag så ville dem ta en fostervannsprøve sånn i tilfelle, og den viste at vannet har gått idag, så ble lagt inn med en gang og startet med antibiotika (pga GBS) :D Så selv om riene gav seg etterhvert, så kan man vel si at jeg er mamma innen 3 dager ca siden vannet har gått :D

Venter en liten prins i mai<3
 
Å så gøy! Masse lykke til med alt som ligger foran deg nå!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Tusen takk jenter :D Var veldig rart å våkne opp på sykehuset og vite at nå er det mere tidsperspektiv på fødselen lissom, var litt uvirkelig :p

Venter en liten prins i mai<3
 
Så gøy :) man går med spenning husker jeg når vannet går og man venter på de vonde riene ;-) med nr 2 gikk mitt vann kl 23:15 - riene begynte som et smell 0045 og jenta var ute 0416 :)
 
Ooh så kjapt det gikk hos deg :D *misunnelig* Her stoppa det seg altså helt igjen i natt, men dem kommer nok tebake igjen i løpet av dagen :)

Venter en liten prins i mai<3
 
Ååh så artig :-D når vannet går er en jo garantert baby selv om riene gir seg! :) Masse lykke til :-D *misunnelig*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åh, spennende!!! Lykke til!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gud så gøy!!!!
Kjenner jeg er full av misunnelse og gleder meg masse på dine vegne!

Kommer til å følge med her inne i dag i håp om baby-nyhet fra deg❤️

Lykke til , håper du får en vellykket fødsel på alle måter!
 
Tusen takk jenter :D Ja skal holde dere oppdatert jeg vet du ;)

Venter en liten prins i mai<3
 
Så spennende! Blir en liten påskebaby på deg da :D Gleder meg til å følge med på denne tråden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja akkurat som jeg har blitt spådd også :D Så artig dette her :D

Venter en liten prins i mai<3
 
Back
Topp