Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har fremdeles fostervann han kan plaske litt i, ser ut til å trives godt her inne ennå. Det var mye fostervann som gikk, måtte tørke gulvet for å si det sånn. Siver fremdeles ut litt av og til, men produserer heldigvis også nytt. Har hatt jevnlige sammentrekninger i ryggen i hele natt, men ikke noe som har tatt seg opp ennå. Foreløpig blir han værende litt til!Lykke til!!
Vet du om alt vannet har gått, eller siver det? Så spørs det helt sikkert hvor mye vann som produseres på nytt?
Han er liten men ikke bitteliten, kommer han nå så vil hverdagen gå i kos, stell og spisetrening. Du får tenke på at hver dag fra nå er en seier, ta vare på deg selv![]()

Det var godt å høreNy oppdatering og nye planer her.
Alt av prøver ser fint ut og junior koser seg her inne som han pleier. Det betyr at jeg har fått lov til å ha permisjon fra sykehuset på ettermiddagene! Så mellom antibiotikabehandlinger og daglige prøver og kontroller, kan jeg være hjemme med resten av familien. Jeg må sove på sykehuset, og være her til faste tider for behandling og oppfølging, men er hjemme når storebror kommer fra barnehagen og blir hjemme sammen helt til kvelden, så nå kan mamma få lov til å legge storebror for kvelden igjen
begynner på antibiotikatabletter i morgen, og om alle prøver ser fine ut, alle har det bra og ingenting skjer av seg selv, blir jeg satt igang i uke 38 (37+1)

Takk! Det skal vi. Nei, de har ingen forklaring på det. Noen ganger bare skjer det sier de. Forrige ble født på termin og da gikk ikke vannet i det hele tatt, så det tok de på sykehuset da jeg var godt i gang på fødestua.For hver dag han er der inne er det jo bra! Så flottest får permisjon om ettermiddagene !! nyt dei og kos deg med snart storebror. Slapp av når du er på sykehuset. Vet dei hvorfor vannet gikk?
mor er i superform. Lykke til alle sammen!Gratulerer så myeDa var lillemann ute! Havnet på fødestua halv ni i formiddag og 11:27 var han ute. Kjempefin i formen, 2625g og 46cm lang. Var rett på barsel med en kjempesterk og matglad guttmor er i superform. Lykke til alle sammen!

Da var lillemann ute! Havnet på fødestua halv ni i formiddag og 11:27 var han ute. Kjempefin i formen, 2625g og 46cm lang. Var rett på barsel med en kjempesterk og matglad guttmor er i superform. Lykke til alle sammen!
Gratulerer så mye med gutten!Da var lillemann ute! Havnet på fødestua halv ni i formiddag og 11:27 var han ute. Kjempefin i formen, 2625g og 46cm lang. Var rett på barsel med en kjempesterk og matglad guttmor er i superform. Lykke til alle sammen!