Vannet gikk 34+2

Da var lillemann ute! Havnet på fødestua halv ni i formiddag og 11:27 var han ute. Kjempefin i formen, 2625g og 46cm lang. Var rett på barsel med en kjempesterk og matglad gutt:Heartblue mor er i superform. Lykke til alle sammen!

Gratulerer så mye :Heartblue Gleder meg til det er min tur. Håper på å få litt før termin :happy::headphone:

Hvilken uke kom han i? Så godt at alt står bra til med dere begge:Heartbigred
 
Gratulerer så mye!! ❤️
 
Da var lillemann ute! Havnet på fødestua halv ni i formiddag og 11:27 var han ute. Kjempefin i formen, 2625g og 46cm lang. Var rett på barsel med en kjempesterk og matglad gutt:Heartblue mor er i superform. Lykke til alle sammen!
Gratulerer <3 jeg var like stor når jeg ble født, og har aldri hatt noe problem, ble en tjukk og god baby veldig fort! Lykke til :dummy:
 
Gratulerer så mye :)
 
En liten oppdatering fra oss!

Jeg ble skrevet ut fra barsel i går, formen min er upåklagelig, ikke trengt så mye som en Paracet en gang. Brukte sju minutter på å presse, aktiv fødsel på rett under en time. Ingen smertelindring. Var intenst, raskt og effektivt! Han scoret 10-10-10 på apgarscoren og jeg fikk han rett opp på brystet med en gang.

Nyfødtintensiven var satt i beredskap, men alt så veldig fint ut, så vi tok turen direkte til barsel med et lite, men sprekt kengurubarn. Første dagen og natta kom nyfødtintensiven inn hver tredje time for å overvåke, teste og hjelpe med å mate i kopp. Han tok alt veldig bra. Dagen etter merket man fort at det var en prematurbaby, en stor og sterk prematur riktignok, men fremdeles ikke helt klar. Han sov stort sett i hele går og det ble vanskeligere og vanskeligere å få i mat med kopp. Stakkars gutten var så trøtt og søvnig. Uken han skal inn i er en typisk sove- og vokse-uke i magen, og den oppgave tar han tydeligvis med seg på utsiden. Fikk sonde i nesa for å avlaste for spising, og jeg fikk komme hjem noen timer til storebror mens pappaen fikk lov til å være litt med den nye lillebroren.

Vi fikk familierom tilknyttet nyfødtintensiven og nøkkelkort så jeg og pappaen kan komme og gå 24/7 akkurat som vi vil. Da jeg var på plass igjen rundt halv ti tok jeg med meg lillegutt inn på rommet og akkurat som om noen hadde trykket på en bryter, så ble han lys våken og på jakt etter mat! Vi har ammet med utslag på vekten gjennom hele natta og alt ser kjempeflott ut. En ny spennende dag i dag.

Det er bare å glede seg! :love7
 
Back
Topp