Etter all denne julematen kjenner jeg at jeg har fått utrolig mye vann i kroppen.
Noen tips til hva jeg kan drikke og spise som er vanndrivende?
Noen tips til hva jeg kan drikke og spise som er vanndrivende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser til vanlig lavkarbo, men har skulket nå i jule, begynt igjen i dag.Tomater og agurkTror også å kutte ned på karbs er vanndrivende, man mister iallfall en del vann når man starter å spise lowcarb
Tusen takkKaffe, te, vann, vannmelon, tomat, agurk, adzuki bønner, rødbeter er alle vanndrivende.
Spiser til vanlig lavkarbo, men har skulket nå i jule, begynt igjen i dag.
Agurk skal jeg prøve, tomater er jeg ikke noe glad i
Vi kan jo lage en egen lavkarbo-tråd inne på forumet "vi som ønsker å gå ned i vekt utenom slankekrigen".Åå her er det lavkarbo oppstart i morgen.. skulle vi hatt en egen tråd for å dele gode matretter? Jeg kunne i alle fall trengt litt inspirasjon..
Vi kan jo lage en egen lavkarbo-tråd inne på forumet "vi som ønsker å gå ned i vekt utenom slankekrigen".
Jeg spiser som regel slike Brisk knekkebrød til frokost med leverpostei og/eller gulost, salat til lunsj, og til middag pleier jeg å mer eller mindre spise det samme som resten av familien bare butte ut poteter/ris/pasta med mer grønnsaker
Var en tråd der alleredeJa supert
Blir mye brisk her også..