Vanndrivende mat og drikke

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Etter all denne julematen kjenner jeg at jeg har fått utrolig mye vann i kroppen.
Noen tips til hva jeg kan drikke og spise som er vanndrivende?

Tomater og agurk :happy: Tror også å kutte ned på karbs er vanndrivende, man mister iallfall en del vann når man starter å spise lowcarb

Spiser til vanlig lavkarbo, men har skulket nå i jule, begynt igjen i dag.
Agurk skal jeg prøve, tomater er jeg ikke noe glad i

Åå her er det lavkarbo oppstart i morgen.. skulle vi hatt en egen tråd for å dele gode matretter? Jeg kunne i alle fall trengt litt inspirasjon..

Åå her er det lavkarbo oppstart i morgen.. skulle vi hatt en egen tråd for å dele gode matretter? Jeg kunne i alle fall trengt litt inspirasjon..
Vi kan jo lage en egen lavkarbo-tråd inne på forumet "vi som ønsker å gå ned i vekt utenom slankekrigen".

Jeg spiser som regel slike Brisk knekkebrød til frokost med leverpostei og/eller gulost, salat til lunsj, og til middag pleier jeg å mer eller mindre spise det samme som resten av familien bare butte ut poteter/ris/pasta med mer grønnsaker

Vi kan jo lage en egen lavkarbo-tråd inne på forumet "vi som ønsker å gå ned i vekt utenom slankekrigen".

Jeg spiser som regel slike Brisk knekkebrød til frokost med leverpostei og/eller gulost, salat til lunsj, og til middag pleier jeg å mer eller mindre spise det samme som resten av familien bare butte ut poteter/ris/pasta med mer grønnsaker

Ja supert :D
Blir mye brisk her også..

Back
Topp