Vannavgang!???

<3 <3 <3 tenker på deg!!
 
Tenker på deg :) Håper du blir sendt videre til sykehuset og blir tatt godt vare på! Ønsker deg masse lykke til :) Hvis du orker, så oppdater oss gjerne!

Jeg skal oppdatere når jeg har mer info. Venter på å få komme til på sykehuset. Noe av det kjipeste jeg vet er når noen skriver et «dramatisk» innlegg for så å aldri komme med resten av storyen.

Her har jeg engstet meg grønn for SA/MA hele svangerskapet siden jeg opplevde MA i uke 14 sist. Og så skjer dette nå?! Når jeg endelig hadde begynt å slappe av. Lurer veldig på om vannavgangen skjedde pga nesten-uhellet mitt - eller om det var tilfeldig. Lurer på alt...
 
Oj så skummelt men tror det var tilfeldig trodde du skulle ha rimelig stort støtt for å ødelegge baby... håper alt er fint og bare litt dramatikk
 
Jeg håper så inderlig at det ikke har gått galt med den lille [emoji173][emoji173][emoji173] Det er rart med det, jeg kjenner deg ikke, men likevel sitter jeg her på jobb og uroer og bekymrer meg for deg og håper på det beste. Lykke til [emoji173]
 
Fikk du time på sykehuset med det samme? Du må vel ikke vente lenge?
 
Ååh nei, så skummelt :( Håper virkelig at alt står bra til!!
 
Hvordan går det?
 
Jeg skal oppdatere når jeg har mer info. Venter på å få komme til på sykehuset. Noe av det kjipeste jeg vet er når noen skriver et «dramatisk» innlegg for så å aldri komme med resten av storyen.

Her har jeg engstet meg grønn for SA/MA hele svangerskapet siden jeg opplevde MA i uke 14 sist. Og så skjer dette nå?! Når jeg endelig hadde begynt å slappe av. Lurer veldig på om vannavgangen skjedde pga nesten-uhellet mitt - eller om det var tilfeldig. Lurer på alt...

Krysser alt for at det er bra med deg og den lille! Skjønner godt at du har vært redd for SA og MA når du har erfaring med det fra tidligere! Sender deg en stor klem :)
 
Jeg kom omsider til hos vakthavende gyn på mitt lokale sykehus sent i gårkveld. Fasit var levende foster med begrenset fostervann. Ny ultralyd tidlig i morges, tomt for fostervann og et foster uten hjerteaksjon. Svangerskapet avsluttes i dag...
 
Kjære deg, så inderlig trist å lese. De varmeste tanker til deg[emoji173]️
 
Så trist! Klem til deg. :Heartred
 
Så utrolig trist! Tenker masse på dere! <3 <3
 
oh nei så ufattelig trist og såpass langt uti... føler virkelig med deg...
 
Jeg kom omsider til hos vakthavende gyn på mitt lokale sykehus sent i gårkveld. Fasit var levende foster med begrenset fostervann. Ny ultralyd tidlig i morges, tomt for fostervann og et foster uten hjerteaksjon. Svangerskapet avsluttes i dag...

Å nei, så ufattelig trist! Føler så veldig med deg! Har tenkt på deg siden igår kveld og håpet at alt var i orden. Mange klemmer til deg!
 
Back
Topp