Vannavgang!???

S

SecondChance

Guest
Nå er jeg skikkelig redd og engstelig her. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.... For en time siden hadde jeg er lite uhell, måtte bråbremse på sykkel og det «nøkk til» i hele kroppen. Slo meg ikke direkte, men fikk meg en støkk... og hjertet dunket vilt siden det nesten gikk galt. Fikk summet meg etterhvert og pulsen tilbake på normalnivå.
En liten halvtime etterpå kjente jeg plutselig at jeg ble helt våt, det sildret noe i trusa, såg ut som blod blandet med vann. Mer enn bare litt. Hadde jeg vært langt på vei hadde jeg bannet på at det var vannet som gikk... men det kan vel gå selv om jeg bare er 13+1??
Hva gjør jeg nå? Ringer jeg legevakt? Venter til fastlege i morgen? Eller ordner meg privar UL i morgen? Er veldig veldig redd nå...
 
Oi! Så skummelt! Jeg vet neimen ikke hva jeg hadde gjort, men kanskje ordnet meg en UL asap..? Krysser fingrene for at alt er bra med deg og spiren!
 
Jeg blør også.... er helt fortvilet...

Føler så med deg! Enig med de andre, ring legevakten! Hvis de ikke vil ta deg inn, må du nesten prøve fastlegen imorgen eller gå til privat gynekolog. Håper det viser seg at alt er bra!
 
Ring legevakt ja [emoji853] be om henvisning til gynpol, de bør ta deg inn i senest morgen. Siden det er så tidlig kan de ikke gjøre noe om det går galt, dessverre, så ikke sikkert du får komme i kveld. Lykke til!! Gi en lyd om hvordan det går!! [emoji53]
 
Ring legevakt ja [emoji853] be om henvisning til gynpol, de bør ta deg inn i senest morgen. Siden det er så tidlig kan de ikke gjøre noe om det går galt, dessverre, så ikke sikkert du får komme i kveld. Lykke til!! Gi en lyd om hvordan det går!! [emoji53]

Nei, det er ikke noe å gjøre.... men jeg vet fra tidligere MA at man etter uke 9 ikke får abortere hjemme pga str på fosteret. Så de må jo nesten legge meg inn. Og det må jo kanskje skje så snart som mulig siden kroppen gjerne starter «utstøtingsprosessen/fødselen» når vannet gikk. For det var ikke tvil om at det var fostervann mtp lukt og farge...
 
Huff og huff, krysser fingrene for deg [emoji173]️
 
Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Krysser fingrene for deg![emoji173]️[emoji173]️
 
Tenker på deg :) Håper du blir sendt videre til sykehuset og blir tatt godt vare på! Ønsker deg masse lykke til :) Hvis du orker, så oppdater oss gjerne!
 
Sender deg en stor klem og krysser fingrene for at alt er bra [emoji173]️
 
Back
Topp