Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da var riehemmende kobla av og har fått beskjed om at hvis det skjer noe nå så stopper de det ikke. får bare ta en dag av gangen nå og se hva som skjer.
renner fortsatt fostervann da.... og har litt murringer i korsrygg og mage... veldig spent på de neste dagene kjenner jeg
ikke noe action i allefall. så går å ruger. får bevege meg litt mer men skal være mest mulig i ro. krangler litt med de forskjellige om å få gå ned en liten tur i kiosken. haha. noen sier at det går greit andre njææææ syns ikke det. blir så rastløs av å ligge her kjenner jeg.... men fått strikket en body og ei lita lue og skal strikke mer tenker jeg også skriver jeg ned mye av det jeg tenker og føler nå
det er litt småkaos i hodet mitt men det går litt bedre enn de forrige dagene som er litt blurry
takk. blir nok mer strikk etter hvert. har jo mer enn nok tid nå. heheSå fint det du har strikket [emoji7] både body og lue![]()
jo hver dag i magen er best[emoji173]️[emoji173]️ skjønner godt at du har litt småkaos i hodet, men der er vel bra for hver dag lille holder seg i magen? [emoji173]️ følger spent med.