Vannavgang

Sniker fra November, lykke til og håper nurket holder seg inne en god stund til.

Bra den andre lungemodningssprøyten har blitt satt. Håper det går bra med dere fremover også.

renner fortsatt fostervann da.... og har litt murringer i korsrygg og mage... veldig spent på de neste dagene kjenner jeg

Blir noen spennende dager fremover da. Men tenker det er ganske trygt hvis de ikke vil stoppe det mer. Lykke til uansett

Lykke til ❤

ikke noe action i allefall. så går å ruger. får bevege meg litt mer men skal være mest mulig i ro. krangler litt med de forskjellige om å få gå ned en liten tur i kiosken. haha. noen sier at det går greit andre njææææ syns ikke det. blir så rastløs av å ligge her kjenner jeg.... men fått strikket en body og ei lita lue og skal strikke mer tenker jeg også skriver jeg ned mye av det jeg tenker og føler nå
det er litt småkaos i hodet mitt men det går litt bedre enn de forrige dagene som er litt blurry

ikke noe action i allefall. så går å ruger. får bevege meg litt mer men skal være mest mulig i ro. krangler litt med de forskjellige om å få gå ned en liten tur i kiosken. haha. noen sier at det går greit andre njææææ syns ikke det. blir så rastløs av å ligge her kjenner jeg.... men fått strikket en body og ei lita lue og skal strikke mer tenker jeg også skriver jeg ned mye av det jeg tenker og føler nå
det er litt småkaos i hodet mitt men det går litt bedre enn de forrige dagene som er litt blurry

Så fint det du har strikket [emoji7] både body og lue❣️

[emoji173]️[emoji173]️ skjønner godt at du har litt småkaos i hodet, men der er vel bra for hver dag lille holder seg i magen? [emoji173]️ følger spent med.

[emoji173]️[emoji173]️ skjønner godt at du har litt småkaos i hodet, men der er vel bra for hver dag lille holder seg i magen? [emoji173]️ følger spent med.
jo hver dag i magen er best

Lykke til , håper han holder seg i magen litt lengre :happy:

Si ifra om du trenger mer garn, så kan jeg handle for deg. :)

Back
Topp