Masse lykke til, og måtte Lille holde seg inne i magen til minst 34 uker! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Antar det er fordi barnet ikke har det sterilt i livmoren etter at vannet har gått. For å forebygge infeksjon.Det kommer til å gå bra uansett om hen kommer nå eller etter uke 34Skjønner det ikke var dette du hadde sett for deg!
Jeg er bare nysgjerrig, hvorfor får man antibiotika? [emoji4]
er fordi det er hull i fosterhinna og derfor lett kan komme bakterier oppi der. fosterhinna og fostervannet hindrer jo bakterier og sånt fra å komme inn i livmoren, men hos meg er det nå brutt så selv om ett evt hull er lite så er bakteriene enda mindre. infeksjonsprøvene var foreløpig fine men de passer på en evt utvikling, blir det infeksjon så blir jeg satt igang med en gang tror jeg. fordi babyen kan bli dårlig om den blir angrepet av bakterier og infeksjon i tillegg.Det kommer til å gå bra uansett om hen kommer nå eller etter uke 34Skjønner det ikke var dette du hadde sett for deg!
Jeg er bare nysgjerrig, hvorfor får man antibiotika? [emoji4]
jeg var forkjøla med feber i helga, så noe virusinfeksjon det kan ha trigget det og jeg har hatt mye ubehagelige og til tider vonde kynnere som også kan ha trigga til det. litt uvisst i grunn, virker ikke som det er noe infeksjon der nede eller uvi heller.Masse lykke til med rugingen![emoji173]️ Krysser fingrene for at babyen blir en stund til! Har de sagt noe om hva som kan være grunnen til at vannet går så tidlig?
er fordi det er hull i fosterhinna og derfor lett kan komme bakterier oppi der. fosterhinna og fostervannet hindrer jo bakterier og sånt fra å komme inn i livmoren, men hos meg er det nå brutt så selv om ett evt hull er lite så er bakteriene enda mindre. infeksjonsprøvene var foreløpig fine men de passer på en evt utvikling, blir det infeksjon så blir jeg satt igang med en gang tror jeg. fordi babyen kan bli dårlig om den blir angrepet av bakterier og infeksjon i tillegg.
Er så mye som kan skje altså! Bra du ikke viser tegn til infeksjon i alle fall og at du får antibiotika for å forebygge. Håper ting holder seg slik.[emoji4]jeg var forkjøla med feber i helga, så noe virusinfeksjon det kan ha trigget det og jeg har hatt mye ubehagelige og til tider vonde kynnere som også kan ha trigga til det. litt uvisst i grunn, virker ikke som det er noe infeksjon der nede eller uvi heller.