Vannavgang

ubeleilig

Gift med forumet
kopierer bare fra dagboka.
Kom meg aldri til jordmor jeg. Har jo følt meg merkelig lenge og hadde feber og vært forkjøla i helga. Starta dagen i dag med at jeg følte meg veldig våt nedentil da jeg våkna. Tenkte det var bare mye tyntflytende utflod og tok en dusj. Kledde på meg og syns det rant litt vel mye. Tok på ett bind og tenkte nå tissa jeg vel litt på meg å da. Lukta på det og det lukta ikke urin så sendte mld til jordmor og lurte på om jeg kanskje lakk litt fostervann. Fikk levert de to i bhg og det rant mer. Kom meg hjem. Lagde kakao til eldste som skulle på skoletur og fikk sendt han avgårde. Ringte deretter sykehuset og fikk beskjed om å komme inn og ikke bytte bind. Så begynte det å renne for fullt. Og jeg stappa ett håndkle mellom beina, bytta bukse og samboern kjørte meg inn. Kom inn på ahus og fikk bekreftet vannavgang. Så da ligger jeg her til lille er født tydeligvis. Er bare i uke 31+4 så de vil prøve å holde han inne til uke 34. Fått lungemodningssprøyte nå. Ny i morgen. Får antibiotika hver fjerde time og de sjekker meg og lille ofte. Har begynt å få litt småtak i magen får riehemmede drypp fram til det ikke er noe valg å la han bli født. Dette hadde jeg absolutt ikke forventet. Bare kaos og forvirring hos meg nå.

Ønsker deg masse lykke til, håper lille holder seg inne en stund til :Heartred

Oi, så leit å høre! Men likvel godt å vite at du er i trygge hender på sykehuset :) Håper lille holder seg i magehuset en stund til! <3

Oj masse lykke til! Nå begynner det å bli noen små som vil komme til verden litt før forventet! Håper alt går bra og at det drøyer litt til.
Sender mange gode tanker!

Masse lykke til [emoji173]️ håper lille holder seg inne så lenge som mulig og at alt går bra [emoji173]️

Masse lykke til med både deg og den lille! Dere blir sikkert godt tatt vare på nå på sykehuset [emoji173]️

takk. Blitt satt på riehemmende nå da jeg har litt tak i magen. Får antibiotika og blir passa godt på. Får bare ruge så godt jeg kan framover. Får andre lungemodningssprøyte i morgen formiddag

Lykke til! Håper de greier å holde den lille litt til der inne, iallfall til lungmodningssprøyten har full effekt:smiley-angelic001

Lykke til og krysser fingrene for at han holder seg inne litt til [emoji170] klem sendes din vei!

Lykke til! Håper lille blir i magen enda en stund :)

Krysser fingrene for lille blir litt lengre inne i magen :Heartred

Back
Topp