Vannavgang

Spennende tråd å lese:) gratulere så mye med jenta;)

Gratulerer :):):)

Takk for alle gratulasjoner :) vi er utrolig heldige som har Lykke Alice hos oss allerede. Hun er ei helt perfekt frøken. Hun var rett og slett bare super klar for å komme 3 uker før termin <3 vi hadde en fantastisk fødsel som varte i ca 6t aktiv fødsel og ingen komplikasjoner før, under eller etter:) måtte be om epidural to timer før endt fødsel pga ubeskrivelig vonde og lange rier, men disse gjorde i gjengjeld jobben sin og dermed min jobb lettere:) og for en oppfølging og service det er her på Kongsvinger sykehus. Helt fantastisk for den nye familien på 3 ,å være sammen her :)

Dagene med fryd og gammen ble brått snudd litt på hodet da Lillemor tapte for mye vekt og ble slapp og ikke tok nok mat. Vi var 2 ekstra døgn på sykehuset. Disse dagene var for min del helt forferdelig. Jeg tenkte kun på at vesla ikke fikk nok mat av meg og at det var pga meg hun gikk ned, men med fantastisk hjelp og støtte på sykehuset så gikk det ikke lange stunden før ting ble bedre:) nå er vi hjemme og koser oss masse og nyter livet som en familie <3

Dagene med fryd og gammen ble brått snudd litt på hodet da Lillemor tapte for mye vekt og ble slapp og ikke tok nok mat. Vi var 2 ekstra døgn på sykehuset. Disse dagene var for min del helt forferdelig. Jeg tenkte kun på at vesla ikke fikk nok mat av meg og at det var pga meg hun gikk ned, men med fantastisk hjelp og støtte på sykehuset så gikk det ikke lange stunden før ting ble bedre:) nå er vi hjemme og koser oss masse og nyter livet som en familie <3
Så herlig ❤️ Bra du fikk god hjelp og støtte. En smule misunnelig her jeg sitter :P

Back
Topp