Vannavgang...?

Gratulerer så mye:) Gutten min ble å lagt på intensiven for litt pustehjelp men fikk heldigvis komme av dagen etter.. Men vært under overvåkning pga en evt bakterieinfeksjon og gulsot siste dagene.. Idag får vi kanskje reise hjem siden jeg har pumpet å fått masse melk og han endelig ble våken nok til å lære å suge:)
Ønsker dere lykke til å håper han snart er med dere hjem:) Nyt dagene og husk å ta jevnlig smertestillende;)
 
Gratulerer så mye:) Gutten min ble å lagt på intensiven for litt pustehjelp men fikk heldigvis komme av dagen etter.. Men vært under overvåkning pga en evt bakterieinfeksjon og gulsot siste dagene.. Idag får vi kanskje reise hjem siden jeg har pumpet å fått masse melk og han endelig ble våken nok til å lære å suge:)
Ønsker dere lykke til å håper han snart er med dere hjem:) Nyt dagene og husk å ta jevnlig smertestillende;)
Gratulerer til dere! :) Virkelig fantastisk alt dette her! Så GODT å høre at alt står bra til! Lykke til med den nye tilværelsen! :) Vår gutt får fortsatt noe assistanse, men nå veeldig lite.. Vår har også infeksjon og antibiotikan har akkurat begynt å gjøre sine underverker! :D Satser på fortsatt gode nyheter nå til morgenen! :) Tusen takk for lykkeønskninger! :) Vi gleder oss til han kan få være hos oss! <3
 
Back
Topp