Vannavgang...?

Oktoberskatt!!

Andre møte med forumet
Kan dette stemme? Våknet i natt kl.01.00, kjente da smerter i korsryggen og sterke menssmerter.. Gikk på toalettet og tømte blæren.. På vei tilbake til senga rant det plutselig og det ble bløtt i trusa.. Etter å ha ordnet opp i det gikk jeg å la meg og fikk smerter i underlivet og korsryggen som kom og gikk... Gikk på toalettet igjen og da rant det mer væske ut.. Fargen var helt blank.. Og sitter her nå fortsatt med smerter som kommer og går! Bør jeg ringe føden? Står en skal ringe dersom en er i tvil.. Men føler nesten ikke at det kan stemme.. Jeg og samboer snakket om dette rett før vi la oss og, så tørr nesten ikke vekke han :p Men smertene i korsryggen og underlivet er ikke til å ta feil av, aldri kjent lignende før.. Har legetime kl 08.15 i morgen? Hadde dere ringt føden eller ventet til i morgen??
 
Sitter faktisk oppe med den samme problemstillingen:p untatt at jeg ikke har merket noe vannavgang. For min del, så venter jeg på at det skal bli verre eller gi seg helt. Lurer på om det kun er modning eller om noe større er på gang. Tør heller ikke vekke samboer, for da vet jeg at han blir stressa og ikke får sove igjen. Men bedre å ringe føden en gang for mye om man er usikker:)
 
Kan dette stemme? Våknet i natt kl.01.00, kjente da smerter i korsryggen og sterke menssmerter.. Gikk på toalettet og tømte blæren.. På vei tilbake til senga rant det plutselig og det ble bløtt i trusa.. Etter å ha ordnet opp i det gikk jeg å la meg og fikk smerter i underlivet og korsryggen som kom og gikk... Gikk på toalettet igjen og da rant det mer væske ut.. Fargen var helt blank.. Og sitter her nå fortsatt med smerter som kommer og går! Bør jeg ringe føden? Står en skal ringe dersom en er i tvil.. Men føler nesten ikke at det kan stemme.. Jeg og samboer snakket om dette rett før vi la oss og, så tørr nesten ikke vekke han :p Men smertene i korsryggen og underlivet er ikke til å ta feil av, aldri kjent lignende før.. Har legetime kl 08.15 i morgen? Hadde dere ringt føden eller ventet til i morgen??


Hei :) skjønner at du er bekymret! Jeg dro inn til Ahus i går er 31 + 6 i dag. Jeg dro fordi jeg hadde lekket i flere uker. De var kjempe hyggelige. Heldigvis var det bare utflod. Og som jordmor og lege sa er det vanlig med økt utflod på slutten av svangerskapet. Men er du i tvil, så dra inn. Bedre å dra inn en gang for mye enn en gang for lite! Håper det går bra med deg. Lykke til :)
 
Kan dette stemme? Våknet i natt kl.01.00, kjente da smerter i korsryggen og sterke menssmerter.. Gikk på toalettet og tømte blæren.. På vei tilbake til senga rant det plutselig og det ble bløtt i trusa.. Etter å ha ordnet opp i det gikk jeg å la meg og fikk smerter i underlivet og korsryggen som kom og gikk... Gikk på toalettet igjen og da rant det mer væske ut.. Fargen var helt blank.. Og sitter her nå fortsatt med smerter som kommer og går! Bør jeg ringe føden? Står en skal ringe dersom en er i tvil.. Men føler nesten ikke at det kan stemme.. Jeg og samboer snakket om dette rett før vi la oss og, så tørr nesten ikke vekke han :p Men smertene i korsryggen og underlivet er ikke til å ta feil av, aldri kjent lignende før.. Har legetime kl 08.15 i morgen? Hadde dere ringt føden eller ventet til i morgen??
Nå svarer jeg ganske sent, men jeg ville ringt føden:) ringer heller en gang for mye om du tror vannet har gått. Håper det går ok med deg i dag?
 
Heller ring en gang for mye enn en gang for lite :)
 
Høres ut dom starten på noe d ja.. Men la d bli mer regelmessig eller bare ring å hør hva de sier... D gjør vondt når d er i gang så om du er i tvil et d nok en liten stund til enda.. Men blir de fort vondere og mer regelmessig så...
 
Jeg har fått beskjed om at en alltid skal ringe ved vannavgang eller mistanke om primær vannavgang, så jeg ville utvilsomt ringt. Høyres uansett ut som ting er på gang. Lykke til!
 
Hvordan gikk det oktoberskatt? :) her ga smertene seg helt halv seks og jeg klarte å sovne igjen.
 
Sniker fra mai, hvis man tror man lekker kan man legge et bin i trusa og la det være der noen timer. Så dra inn på føden også lukter...:p Jordmor på det for å sjekke om det er fostervann, for hvis de mistenker vannavgang så sjekker de ikke åpning pga bakterier og slikt :)
 
Tusen takk for mange gode råd dere!! :) Fikk dessverre lest dem før nå! I dag kl.11.11 kom lillegutt til verden uke 36+1! Rask og tøff fødsel, men ut kom verdens nydligste skatt <3 Han har hatt en litt tøff start på livet og ligger med litt surstoff hjelp på nyfødt intensiv! Håper han kommer av i morgen, så han kan få være hos mor og far! :)
 
Tusen takk for mange gode råd dere!! :) Fikk dessverre lest dem før nå! I dag kl.11.11 kom lillegutt til verden uke 36+1! Rask og tøff fødsel, men ut kom verdens nydligste skatt <3 Han har hatt en litt tøff start på livet og ligger med litt surstoff hjelp på nyfødt intensiv! Håper han kommer av i morgen, så han kan få være hos mor og far! :)

Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer så mye med gutten :)
 
Gratulerer!! Så du kan bekrefte at konklusjonen er å ringe føden hvis man lekker fostervann? !? ;) håper alt er bra med dere alle tre :)
 
Back
Topp