Gratulerer så masse med gutten din <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi fikk tårer i øynene nå. Fantastisk å sterke disse småtassene er. Veldig godt å høre at det gikk bra og at han er bedre igjen. Sender dere mange klemmer. Kan tenke meg han er nydelig ❤Tenkte jeg skulle oppdatere litt... Idag er lillegutt 1 uke gammel! Det holdt på å gå riktig gale men orker ikke å gå innpå hva som skjedde. Det var ihvertfall veldig kritisk og vi kunne ha mistet han. Men han et den sterkeste lille gutten jeg vet om og han klarte seg igjennom det også. Imorgen skal de prøve å få han over på cpap igjen. Da får vi holde han! Han er så fin! <3
Masse varme tanker og videre lykkeønskinger herfra.Tenkte jeg skulle oppdatere litt... Idag er lillegutt 1 uke gammel! Det holdt på å gå riktig gale men orker ikke å gå innpå hva som skjedde. Det var ihvertfall veldig kritisk og vi kunne ha mistet han. Men han et den sterkeste lille gutten jeg vet om og han klarte seg igjennom det også. Imorgen skal de prøve å få han over på cpap igjen. Da får vi holde han! Han er så fin! <3
Varme tanker <3Tenkte jeg skulle oppdatere litt... Idag er lillegutt 1 uke gammel! Det holdt på å gå riktig gale men orker ikke å gå innpå hva som skjedde. Det var ihvertfall veldig kritisk og vi kunne ha mistet han. Men han et den sterkeste lille gutten jeg vet om og han klarte seg igjennom det også. Imorgen skal de prøve å få han over på cpap igjen. Da får vi holde han! Han er så fin! <3
Jeg fikk se fjeset hans uten utstyr<3 De fikk veid han for første gang og vekten var samme som ved fødsel! Pappaen fikk ha han på brystet idag og jeg også så klart
Så herlig å høreTusen takk for alle fine tanker og ord<3 Idag og igår var en gledens dag! Igår fikk jeg holde han for første gang. Han klarte seg utmerket på cpap. Idag flyttet han ut av kuvøsen og over i seng og har ligget uten cpap i hele dag! Han fikk på seg cpapen i natt for å ikke bli sliten men han puster fint selvJeg fikk se fjeset hans uten utstyr<3 De fikk veid han for første gang og vekten var samme som ved fødsel! Pappaen fikk ha han på brystet idag og jeg også så klart
Er uendelig takknemlig
![]()