Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Tenkte jeg skulle oppdatere litt... Idag er lillegutt 1 uke gammel! Det holdt på å gå riktig gale men orker ikke å gå innpå hva som skjedde. Det var ihvertfall veldig kritisk og vi kunne ha mistet han. Men han et den sterkeste lille gutten jeg vet om og han klarte seg igjennom det også. Imorgen skal de prøve å få han over på cpap igjen. Da får vi holde han! Han er så fin! <3

Tenkte jeg skulle oppdatere litt... Idag er lillegutt 1 uke gammel! Det holdt på å gå riktig gale men orker ikke å gå innpå hva som skjedde. Det var ihvertfall veldig kritisk og vi kunne ha mistet han. Men han et den sterkeste lille gutten jeg vet om og han klarte seg igjennom det også. Imorgen skal de prøve å få han over på cpap igjen. Da får vi holde han! Han er så fin! <3
Oi fikk tårer i øynene nå. Fantastisk å sterke disse småtassene er. Veldig godt å høre at det gikk bra og at han er bedre igjen. Sender dere mange klemmer. Kan tenke meg han er nydelig ❤

Masse varme tanker og videre lykkeønskinger herfra.

Så vondt å lese at det har vært så kritisk, men innmari godt at han kjempet seg gjennom, sterke og fine gutten deres! ❤️ Håper du får kose han i morgen, og at det blir cpap. :)

Uff, skal si dere og han lille må gjennom mye:( men godt at det går bedre nå <3 sender en god klem i tankene

Så sterke dere er!❤ vi er mange som heier på dere❤ håper du får kose med han,d har dere begge så godt av❤

Masse varme tanker til dere! Klem

Varme tanker <3
Krysser fingre og tær for den lille kjempen deres, så lenge som dere to kjempa når han var i magen så skal han klare dette nå.
Klem

Heia lille kjemperen ❤️

Tøft å lese om opplevelsene deres. Heldigvis har dere en tøff liten gutt <3 Vi er mange som tenker på dere, og heier på dere.

Sniker fra september. Helt utrolig å lese hele tråden å hvor bra alt har gått! Håper lillegutt fortsetter å ha det bra, og at dere voksne klarer dere gjennom dette!

Tusen takk for alle fine tanker og ord<3 Idag og igår var en gledens dag! Igår fikk jeg holde han for første gang. Han klarte seg utmerket på cpap. Idag flyttet han ut av kuvøsen og over i seng og har ligget uten cpap i hele dag! Han fikk på seg cpapen i natt for å ikke bli sliten men han puster fint selv:happy: Jeg fikk se fjeset hans uten utstyr<3 De fikk veid han for første gang og vekten var samme som ved fødsel! Pappaen fikk ha han på brystet idag og jeg også så klart:) Er uendelig takknemlig:Heartpink

Tusen takk for alle fine tanker og ord<3 Idag og igår var en gledens dag! Igår fikk jeg holde han for første gang. Han klarte seg utmerket på cpap. Idag flyttet han ut av kuvøsen og over i seng og har ligget uten cpap i hele dag! Han fikk på seg cpapen i natt for å ikke bli sliten men han puster fint selv:happy: Jeg fikk se fjeset hans uten utstyr<3 De fikk veid han for første gang og vekten var samme som ved fødsel! Pappaen fikk ha han på brystet idag og jeg også så klart:) Er uendelig takknemlig:Heartpink
Så herlig å høre :D Har han fått noe navn enda?

Back
Topp