Bkno0477172
Andre møte med forumet
Ville bare skrive her da jeg er i uke 37 og i morges når jeg gikk på do følte jeg at d lakk litt ekstra, tok på bind men det har jeg gått med lenge pga litt lekkasje når jeg spyr, hoster, nyser osv... Etter to timer var bindet vått og jeg syns d var litt rart. Usikker på om det var utflod eller vannavgang så gikk jeg inn på føden på sjekk. Først sa de at det ikke var vannavgang og skrev det i papirene mine, men så fikk jeg et blått papir jeg skulle gå rundt med litt og hvis det ble vått kunne jeg komme tilbake. Vi gikk ned til bilen og tok en runde på parkeringsplassen, da var det litt vått så jeg gikk innom igjen og spurte om de kunne bekrefte d for jeg ville ikke ta avgjørelsen selv om det var "vått nok"... Etter litt lukting fikk jeg beskjed at vannet visstnok har gått :O og at hvis fødselen ikke starter av seg selv i kveld/natt så blir jeg satt i gang i morgen tidlig!!! Så om du er i tvil, ta en ekstra sjekk!!! For jeg sa på vei inn til sykehuset at det 99% sjanse bare var utflod!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum