Vannavgang eller utflod

Bkno0477172

Andre møte med forumet
Ville bare skrive her da jeg er i uke 37 og i morges når jeg gikk på do følte jeg at d lakk litt ekstra, tok på bind men det har jeg gått med lenge pga litt lekkasje når jeg spyr, hoster, nyser osv... Etter to timer var bindet vått og jeg syns d var litt rart. Usikker på om det var utflod eller vannavgang så gikk jeg inn på føden på sjekk. Først sa de at det ikke var vannavgang og skrev det i papirene mine, men så fikk jeg et blått papir jeg skulle gå rundt med litt og hvis det ble vått kunne jeg komme tilbake. Vi gikk ned til bilen og tok en runde på parkeringsplassen, da var det litt vått så jeg gikk innom igjen og spurte om de kunne bekrefte d for jeg ville ikke ta avgjørelsen selv om det var "vått nok"... Etter litt lukting fikk jeg beskjed at vannet visstnok har gått :O og at hvis fødselen ikke starter av seg selv i kveld/natt så blir jeg satt i gang i morgen tidlig!!! Så om du er i tvil, ta en ekstra sjekk!!! For jeg sa på vei inn til sykehuset at det 99% sjanse bare var utflod!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i natt/morgen da:)

Oi så bra at du sjekka det dobbelt :) hvor langt er du på vei akkurat ? Lykke til i morgen ?

Takk!! Ja var derfor jeg skrev for hvis det er andre som lurer på samme så bør de heller ta en ekstra tur enn å bare vente. Har kun små kynnere så ingenting annet tyder på fødsel. Jeg er 36+1 eller 36+5, de er litt uenige ;) men fikk 37 med rier førstemann også så jeg er kanskje en tidlig føder, eller så har det noe med velværedagen jeg unna meg i går med litt ekstra hard massasje i korsryggen ;)

Ville bare skrive her da jeg er i uke 37 og i morges når jeg gikk på do følte jeg at d lakk litt ekstra, tok på bind men det har jeg gått med lenge pga litt lekkasje når jeg spyr, hoster, nyser osv... Etter to timer var bindet vått og jeg syns d var litt rart. Usikker på om det var utflod eller vannavgang så gikk jeg inn på føden på sjekk. Først sa de at det ikke var vannavgang og skrev det i papirene mine, men så fikk jeg et blått papir jeg skulle gå rundt med litt og hvis det ble vått kunne jeg komme tilbake. Vi gikk ned til bilen og tok en runde på parkeringsplassen, da var det litt vått så jeg gikk innom igjen og spurte om de kunne bekrefte d for jeg ville ikke ta avgjørelsen selv om det var "vått nok"... Etter litt lukting fikk jeg beskjed at vannet visstnok har gått :O og at hvis fødselen ikke starter av seg selv i kveld/natt så blir jeg satt i gang i morgen tidlig!!! Så om du er i tvil, ta en ekstra sjekk!!! For jeg sa på vei inn til sykehuset at det 99% sjanse bare var utflod!!!! :)

Ohh så spennende, da får du snart møte babyen din :) Jeg var også i tvil og tok på meg ett bind for å se, trengte ikke lang tid for min del da vannet virkelig kom i store mengder 15 min senere. Men er man i tvil, ja sjekk med føden :D

Lykke til!! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Oi, jeg er i tvil. Kanskje jeg skulle tatt meg en sjekk. Men var det mye eller bare litt? Jeg syns ikke det er så mye, bortsett fra i går. Vi var på stranden i går, og jeg badet. Men når vi skulle gå hjem ca 1 time eller noe etterpå, og tok på meg buksa, så ble jeg så himla våt i skrittet og i baken. Bikini trusa kunne umulig vær så våt etter over en time etterpå. Tok på bind når jeg kom hjem, men var ikke noe mer enn det. Jeg stressa litt med å dra en stappa full vogn over sanden, mens jeg bar på mini. Så vet ikke om det er grunnen. Jeg merket ikke at jeg ble våt, før jeg hadde kommet halvveis til bilen, og det var et stykke å gå. Når jeg kom hjem, så tok jeg en dusj g gikk og la meg fordi jeg var så dårlig.

Formen er fin igjen i dag.

Sent from my iPad using BV Forum

Lykke til, heldiggrisen! :-D har hatt det sånn jeg og, men siden påsken, og det er ikke vannavgabg, bare veldig mye tynn utflod Pga svangerskapet sa de på sykehuset. Teit! Lei av å gå med bind :P

Heldigen!!! Misunner deg sånn at du skal få nyte babyen din snart.

Her går jeg på veggen av venting altså. Blir mer og mer bitter for hver tråd jeg leser om andre som har født...hahahaha :p Dette svangerskapet er allerede lengre enn det første, derfor utålmodigheten.

Ja da legger jeg meg med litt smårier så får vi se hva natten bringer. Jeg ville iallefall sjekka dersom jeg var litt i tvil!!! Bedre å sjekke enn å ikke gjøre det!! Nå er jeg bare evig glad for å få føde og slippe å gå lenger :) :) takk for alle gode kommentarer!

Ja da legger jeg meg med litt smårier så får vi se hva natten bringer. Jeg ville iallefall sjekka dersom jeg var litt i tvil!!! Bedre å sjekke enn å ikke gjøre det!! Nå er jeg bare evig glad for å få føde og slippe å gå lenger :) :) takk for alle gode kommentarer!

Lykke til masse :) prøv å sove litt så har du energi til den store maraton ;)

Ååh spennende! :) Du får skrive her etterpå til alle oss nysgjerrig! ! :D Venter og venter her og.. kan ta uker enda 36+5. Litt utålmodig pga varmen! ; p

Ikke noe regelmessige vonde rier på denne jenta og en time søvn... Går ikke an å sove når en vet at dagen etter blir en mamma igjen. Såååå... Nå venter jeg til 7 før jeg vekker huset så blir d igangsetting med drypp på sykehuset :)

Back
Topp