Vannavgang eller utflod

Ja det morsomste her er at det som kom i forigår som ble bekreftet av sykehus som vannavgang IKKE var vannavgang!!! I går kl.09.30 ble jeg lagt i drypp og fikk raskt gode rier, men det var kun falske rier og gikk med dette til 23.00. Da skulle de stoppe det og kjenne åpningen, og sette inn elektriske på babyene hode MEN det som skjer når hun prøver det er at alt vannet kommer ut på henne, meg, senga osv... Så DA gikk vannet.. Hehe.... Etter 13 timer med drypp uten virkning var jeg sliten og endte opp med innsovingstablett for å få slappa av litt, selv om riene var mye finere etter vannavgang! Nå ligger jeg her, dag 3, skal få nytt drypp så får vi sen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det morsomste her er at det som kom i forigår som ble bekreftet av sykehus som vannavgang IKKE var vannavgang!!! I går kl.09.30 ble jeg lagt i drypp og fikk raskt gode rier, men det var kun falske rier og gikk med dette til 23.00. Da skulle de stoppe det og kjenne åpningen, og sette inn elektriske på babyene hode MEN det som skjer når hun prøver det er at alt vannet kommer ut på henne, meg, senga osv... Så DA gikk vannet.. Hehe.... Etter 13 timer med drypp uten virkning var jeg sliten og endte opp med innsovingstablett for å få slappa av litt, selv om riene var mye finere etter vannavgang! Nå ligger jeg her, dag 3, skal få nytt drypp så får vi sen :)

Oi, såpass! Jaja, da blir du mor i dag istedet da :D Masse lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum

Heisann! Lang historie kort, MEN jeg ble lagt inn lørdag for igangsetting, etter 13 timer med drypp uten så mye fremgang tok de av dryppet. De skulle feste elektrode på hodet til babyen og da GIKK VANNET!!! Dvs jeg hadde ikke hatt vannavgang! Jeg fikk noen rier men etter hvert dabbet de av. Jeg sov fem timer om natten og gjorde meg klar til nytt drypp. Dryppet tok helt av og riene ble ekstreme, jeg fikk lystgass og epidural og de måtte skru ned dryppet. Etter epiduralen så ble riene ødelagt selv på drypp!! Litt utpå dagen begynte jeg å fryse og sjelve og fikk feber, det var infeksjon, hjertelyden til babyen gikk opp masse og jeg var sliten. Kl16 snakka jeg med legen, jeg var dårlig, babyen var dårlig og hadde hatt 4cm i 10 timer uten fremgang! Legen tenkte seg om i tre minutter og sa at da tar vi keisersnitt. Kl. 17.07 var bruker ute, hun var rett under 3kg og 50cm! Jeg har gått på antibiotika men er god i formen og jenta har også litt lav temp men vi er friske ellers så vi overlever!! Jeg er lettet over å være ferdig og kunne nyte tiden med jenta mi! Og hun ble faktisk født på vår bryllupsdag noe som var litt koselig :)

Gratulerer så mye :)

Back
Topp