Vann!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har fått ganske bra med vann i bein og fingre de siste dagene.. (Er 35+4). Vondt å bøye fingre.. Har gått opp to kg på to dager! Flere som har fått vann i kroppen?

Ja, verst på kvelden men merker hendene har dårligere grep på dagen og :( positivt at noe av det jeg har gått opp er vann da, noe å skylde på :p

Har litt i fingrene og litt i føttene om kvelden. Men ikke mer enn at det kun er 0-1 på skjemaet.. Heldigvis.. Hadde mye vann med første.. Gikk opp en kg om dagen de siste dagene..

Hvordan er det med BT? Form generelt? Lurt å ta en sjekk
Når det kommer så plutselig!

Har litt i fingrene og litt i føttene om kvelden. Men ikke mer enn at det kun er 0-1 på skjemaet.. Heldigvis.. Hadde mye vann med første.. Gikk opp en kg om dagen de siste dagene..

Hvordan er det med BT? Form generelt? Lurt å ta en sjekk
Når det kommer så plutselig!
Ringte helsestasjonen og skal ned å ta et blodtrykk/urinprøve etterpå, greit å sjekke..

Har fått ganske bra med vann i bein og fingre de siste dagene.. (Er 35+4). Vondt å bøye fingre.. Har gått opp to kg på to dager! Flere som har fått vann i kroppen?
Samme her.. Har hatt det i et par uker nå, (også 35+4).. Alle skoene mine er blitt for små/smale, og det er vondt å bøye fingrene:p

Jeg har hatt vann i kroppen lenge. Men kun 1 på skjemaet. Jm mente det var viktig å sjekke hvis det kom mye på kort tid.

Håper du får en grundig sjekk :)

En del vann i kroppen her og. Er så usikker på hvor mye er mye liksom, skal til jordmor idag da. Synes det er godt å få ting sjekket :) fremover er det jordmor hver 2. Uke :)

Skal på ny sjekk i morgen etter forrige ukes jm sjekk. Masse vann i kroppen på kort tid, økt BT(ikke høyt da jeg har hatt stabilt lavt), men kan våkne med vondt i hendene om natten, og har måtte legge en dyne under overmadrassen under beina for at det skal minke noe med vann i de ila natten. Men en dusj på morningen så er det nesten umulig å få på joggesko!!! Tre uker igjen til termin, håper dette går fort. Litt lei nå !

Har hatt i det siste rundt uke 34. Særlig på føttene og fingrene. Det er vondt å bøye og klemme noe.
1-2 står på helsekort. Målet BT hverdag. BT er under kontroll.

Her har det også kommet en del vann. 4kg på en liten uke, så ble en tur til legen for å sjekke. Men alt var fint heldigvis. Fikk 2 på ødem. Vann både i beina, fingrene og i ansiktet. Litt mindre nå en uke senere, kun 1 på ødem. Men fortsatt prob.med skoene. Håper d går seg til igjen ☺

Back
Topp