Vann

En tråd i 'November 2014' startet av novemberbarn, 4 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Drikker deres små vann av tutekopp? Prøvd litt her i det siste men ho får ikke i seg en dråpe :p

Bare drukket mm av flaske noen få ganger (jepp vi er klistra til hverandre :p).... Har da strykt litt på kinnet for å stimulere og det har fungert. Prøvde det med tutekoppen men fungerte ikke... Må suge for det skal komme noe...

Har denne koppen: ImageUploadedByBV Forum1430758859.095919.jpg

2. LiHaLo Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3

Har prøvd såvidt med litt vann på flaske, men synes ikke noe om smaken enda.. Går nok ned etterhvert:)

3. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Type tåteflaske??

Her har ho ikke smakt en gang :p

4. jente94 Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3

Min har fått imsdal med blåbær å han elska det vanlig vann har vi prøvd lenge men han bare spytta det ut igjen å laga grimase så æ gir 80% vann og 20% smoothie for å sett smak på vannet, e bedre enn saft :p

5. LiHaLo Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3

Jepp, tåteflaske. :)

6. Gudruun Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3

Har prøvd å gi vann, men hun spytter det bare ut igjen. Må nok venne seg på det før det smaker :p

7. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Drakk siste dråpene av glasset mitt i dag, stor stas ;)

8. Gudruun Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3

Moro å få drikke av glass enn den kjedelige flaska ;)

9. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Tydeligvis :)

Prøvde tåteflaske i kveld, ikke noe stas det heller :p

10. FrkFant Forelsket i forumet Novemberskattene 2014 <3 Oktoberskatter 2014

Har ikke gitt han vann enda faktisk, men han har fått mme fra tutekopp og det syns han var gøy :)

11. Novemberbarn14 Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19

Har prøvd noen ganger, men spytter det alltid ut igjen når han skjønner at det ikke er melk :p

12. tahiti Flørter med forumet Desemberskattene 2014

Begynnte med vann samtidig med grøt. Tilbyr flere ganger under måltidet.han liker det! Drikker fra både flaske, glass og kopp. Men nekter mme el mm på flaske, KUN vann... nekter å i det hele tatt suge på flaska ellers.. så her er vi også ganske klistra.. hehe..

13. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Kjøpte en MAM-tutekopp her om dagen. Den er veldig god å bite i :p kommer litt vann da men tenner bare ut igjen....

Mest stas å drikke av glass, men blir litt gris det å for skal helst drikke sjøl ;)

Pleier gi bitte litt i bunnen av ett plastglass. Er så morsom for gidder ikke vente heilt til vannet kommer.... Så når det er like før det er i munnen så gir ho opp :p

14. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Jeg begynte med å gi henne vann fra vanlig tåteflaske.
    De første gangene gren hun på nesten og lot det renne ut igjen, men hun var tørstig så hun drakk det hun fikk :p Jeg hadde ikke noe planer om å blande noe som helst saft eller juice eller frukt ivannet, tenkte at bare hun blir vant til det så går det nok fint.
    Og det gjorde det :)

15. Mrs Sookie Elsker forumet Novemberskattene 2014 <3

Så lenge vannet er lunkent går det greit

16. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Fikk wow-koppen i gave i påska. Er fra 9 mnd egentlig men når ho ikke tok di to andre jeg prøvde så har jeg forsøkt denne en stund uten hell.... Men i dag klarte hun det :)

Men enda mest stas å drikke av glass.... Liker vann da så ikke det som er problemet, mer det å få det ut av flaska ;)

17. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Når ho først fikk det til klarer hun di andre koppene også nå :) avent best for mamkoppen er best å bite på :p

18. Gudruun Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3

Nå drikker hun vann som bare det av tutkopp :)

19. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Hvor mye kan di drikke egentlig??

Er jo ikke så mye næring i vann akkurat så dumt å fylle magen med det, men her elsker ho å drikke av koppen for tida ;)

20. Gudruun Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3

Hun får stort sett bare vann til måltidene enda :) Så blir ikke så mye i gangen, da jeg ammer henne mye enda.

Del denne siden