Vann

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Drikker deres små vann av tutekopp? Prøvd litt her i det siste men ho får ikke i seg en dråpe :p

Bare drukket mm av flaske noen få ganger (jepp vi er klistra til hverandre :p).... Har da strykt litt på kinnet for å stimulere og det har fungert. Prøvde det med tutekoppen men fungerte ikke... Må suge for det skal komme noe...

Har denne koppen:ImageUploadedByBV Forum1430758859.095919.jpg
 
Har prøvd såvidt med litt vann på flaske, men synes ikke noe om smaken enda.. Går nok ned etterhvert:)
 
Min har fått imsdal med blåbær å han elska det vanlig vann har vi prøvd lenge men han bare spytta det ut igjen å laga grimase så æ gir 80% vann og 20% smoothie for å sett smak på vannet, e bedre enn saft :p
 
Har prøvd å gi vann, men hun spytter det bare ut igjen. Må nok venne seg på det før det smaker :p
 
Har ikke gitt han vann enda faktisk, men han har fått mme fra tutekopp og det syns han var gøy :)
 
Har prøvd noen ganger, men spytter det alltid ut igjen når han skjønner at det ikke er melk :p
 
Begynnte med vann samtidig med grøt. Tilbyr flere ganger under måltidet.han liker det! Drikker fra både flaske, glass og kopp. Men nekter mme el mm på flaske, KUN vann... nekter å i det hele tatt suge på flaska ellers.. så her er vi også ganske klistra.. hehe..
 
Kjøpte en MAM-tutekopp her om dagen. Den er veldig god å bite i :p kommer litt vann da men tenner bare ut igjen....

Mest stas å drikke av glass, men blir litt gris det å for skal helst drikke sjøl ;)

Pleier gi bitte litt i bunnen av ett plastglass. Er så morsom for gidder ikke vente heilt til vannet kommer.... Så når det er like før det er i munnen så gir ho opp :p
 
Jeg begynte med å gi henne vann fra vanlig tåteflaske.
De første gangene gren hun på nesten og lot det renne ut igjen, men hun var tørstig så hun drakk det hun fikk :p Jeg hadde ikke noe planer om å blande noe som helst saft eller juice eller frukt ivannet, tenkte at bare hun blir vant til det så går det nok fint.
Og det gjorde det :)
 
Fikk wow-koppen i gave i påska. Er fra 9 mnd egentlig men når ho ikke tok di to andre jeg prøvde så har jeg forsøkt denne en stund uten hell.... Men i dag klarte hun det :)

Men enda mest stas å drikke av glass.... Liker vann da så ikke det som er problemet, mer det å få det ut av flaska ;)
 
Når ho først fikk det til klarer hun di andre koppene også nå :) avent best for mamkoppen er best å bite på :p
 
Nå drikker hun vann som bare det av tutkopp :)

Hvor mye kan di drikke egentlig??

Er jo ikke så mye næring i vann akkurat så dumt å fylle magen med det, men her elsker ho å drikke av koppen for tida ;)
 
Hvor mye kan di drikke egentlig??

Er jo ikke så mye næring i vann akkurat så dumt å fylle magen med det, men her elsker ho å drikke av koppen for tida ;)
Hun får stort sett bare vann til måltidene enda :) Så blir ikke så mye i gangen, da jeg ammer henne mye enda.
 
Back
Topp