Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trin''
Fikk en bok av jm for lenge siden om amming, og der står at det det selv ikke i tropiske klimaer er nødvendig å gi barna annet enn morsmelk - det er den beste tørstedrikken for de små. Så her blir det ikke noe vann...
ORIGINAL: MsMarte
ORIGINAL: Lunah83
Vann skal en jo ikke gi babyene!!! Det sa de på sykehuset da en som var sammen med ei thai-dame spurte. For i noen kulturer gir de babyene vann, og han lurte på om det var greit. Jordmora ble illsint ca!!! Babyene skal ha morsmelk eller MME, ikke vann da det forstyrrer fordøyelsen deres på dette tidspunktet etc.
Er det bare jeg som har fått hørt dette??? [8|]
Tenkte også denne tanken da det er så varmt etc. Men morsmelk skulle dekke babyens behov slik at de ikke blir dehydrert. En merker jo om barnet blir slapp og sover ekstremt mye etc, så da er det bare å gi melk!
De gav Jenny Othelia vann på sykehuset[;)]
Jeg prøver å gi henne vann pga jeg har kraftmelk tydligvis.. Hun gikk opp en kilo på snart tre uker[8D]
ORIGINAL: Trine82
ORIGINAL: Trin''
Fikk en bok av jm for lenge siden om amming, og der står at det det selv ikke i tropiske klimaer er nødvendig å gi barna annet enn morsmelk - det er den beste tørstedrikken for de små. Så her blir det ikke noe vann...
samme her
ORIGINAL: seilø
her er det bare pupp pupp pupp, alt for tidlig å gi så små vann.