Vann

Begynte forrige uke, da var ho fem måneder.. Ho elsker det! :)

Vi ga litt kokt vann da hun var syk, men ikke noe fast. Hun får smake litt fra glass når vi drikker og hun er kjempeinteressert, liker det godt :) de kan få ukokt vann fra ca 6mnd alder - men alder er ingen fast grense her i huset

Lille her har fått kokt temperert vann når hun har fått, men er ikke mye hun får i seg da.. Hun skjønner ikke at hun må suge på flaska,hun tygger og gnager :P

Tenkte å prøve i dag:-) men lurer på om jeg må kjøpe tutekopp siden han ikke tar flaske. Noen som har prøvd det?

Vi har gitt litt vann nå og da fra ganske tidlig, kanskje litt over 2 mnd. Det har bare vært noen få ml. Og nå prøver jeg noen ganger med vann før jeg blander mme for å se om hun er sulten :)

Vet mange anbefaler å gi av skje eller vanlig kopp. Du kan også ta litt i en sprøyte hvis du har og gi forsiktig. Det gjorde jeg en gang vi prøvde sukkervann!

Ellers pleier det å funke å "sprute" litt ut av flasketuten her :)

*mobil app*

Vi har gitt litt vann nå og da fra ganske tidlig, kanskje litt over 2 mnd. Det har bare vært noen få ml. Og nå prøver jeg noen ganger med vann før jeg blander mme for å se om hun er sulten :)

Vet mange anbefaler å gi av skje eller vanlig kopp. Du kan også ta litt i en sprøyte hvis du har og gi forsiktig. Det gjorde jeg en gang vi prøvde sukkervann!

Ellers pleier det å funke å "sprute" litt ut av flasketuten her :)

*mobil app*
Prøvde litt på flaske i dag.. Bare beit på tuppen..Hehe:-) skal kjøpe sånn kopp m tut å prøve:-)

Back
Topp