Vann

Har begynt for en stund si, han vil ikke ha så trenger nok tilvenning en god stund før han begynner og like det:/
 
Begynte forrige uke, da var ho fem måneder.. Ho elsker det! :)
 
Vi ga litt kokt vann da hun var syk, men ikke noe fast. Hun får smake litt fra glass når vi drikker og hun er kjempeinteressert, liker det godt :) de kan få ukokt vann fra ca 6mnd alder - men alder er ingen fast grense her i huset
 
Lille her har fått kokt temperert vann når hun har fått, men er ikke mye hun får i seg da.. Hun skjønner ikke at hun må suge på flaska,hun tygger og gnager :p
 
Tenkte å prøve i dag:) men lurer på om jeg må kjøpe tutekopp siden han ikke tar flaske. Noen som har prøvd det?
 
Her har hun drukket kokt vann fra flaske siden hun var 3 mnd. Elsker det.
 
Vi har gitt litt vann nå og da fra ganske tidlig, kanskje litt over 2 mnd. Det har bare vært noen få ml. Og nå prøver jeg noen ganger med vann før jeg blander mme for å se om hun er sulten :)

Vet mange anbefaler å gi av skje eller vanlig kopp. Du kan også ta litt i en sprøyte hvis du har og gi forsiktig. Det gjorde jeg en gang vi prøvde sukkervann!

Ellers pleier det å funke å "sprute" litt ut av flasketuten her :)


*mobil app*
 
Vi har gitt litt vann nå og da fra ganske tidlig, kanskje litt over 2 mnd. Det har bare vært noen få ml. Og nå prøver jeg noen ganger med vann før jeg blander mme for å se om hun er sulten :)

Vet mange anbefaler å gi av skje eller vanlig kopp. Du kan også ta litt i en sprøyte hvis du har og gi forsiktig. Det gjorde jeg en gang vi prøvde sukkervann!

Ellers pleier det å funke å "sprute" litt ut av flasketuten her :)


*mobil app*
Prøvde litt på flaske i dag.. Bare beit på tuppen..Hehe:) skal kjøpe sånn kopp m tut å prøve:)
 
Back
Topp