Vann i trusen

LSførstegangs

Glad i forumet
Er det flere som får vann i trusen? Det er så irriterende, lurer hele tiden på om det er fostervann som pipler eller bare veldig mye vannet utflod.. Våknet m litt våt truse, og nå er truse nr 2 våt. Tok på en hvit for å sjekke fargen, det er bare blankt :-/ :-?

Jeg ville tatt på bind og ringt føden for sjekk. Ikke bra å lekke fostervann over lengre tid. Mulig du da blir satt i gang. Fostervann er blankt og lukter søtlig/vammelt

Jeg ville tatt på bind og ringt føden for sjekk. Ikke bra å lekke fostervann over lengre tid. Mulig du da blir satt i gang. Fostervann er blankt og lukter søtlig/vammelt
Jm på kontroll sa i går at jeg skulle bruke hvitt tøy fordi truseinnlegg tørker opp. Vet ikke hva som er riktig?
Nå har eg tatt på truse 3..
Har du erfart vann i trusen før? :-)
Vet at hodet er festet med vannpose foran hodet og at jeg har mye fostervann. En lege sa at derfor ville det si splæsj når vannet gikk..

Hei. Er du i tvil om det er fostervann må du ringe føden, fordi de vil sjekke. Ta på bind så du kan gi dem et vått bind de sjekker. Ekkelt, men det må til☺ Fostervann lukter omtrent som sperm synes jeg. Min forrige fødsel startet med vannavgang.

Hei. Er du i tvil om det er fostervann må du ringe føden, fordi de vil sjekke. Ta på bind så du kan gi dem et vått bind de sjekker. Ekkelt, men det må til☺ Fostervann lukter omtrent som sperm synes jeg. Min forrige fødsel startet med vannavgang.
Hvordan var din vannavgang?:-)

Kjenner at det renner her, men selv om det er veldig flytende så ser jeg utflod i det som kommer ut. Har vært mye sånn lenge hos meg.:)
Som de sier, er du usikker så få det sjekket. Spesielt siden det nå er mot slutten.:)

Kjenner at det renner her, men selv om det er veldig flytende så ser jeg utflod i det som kommer ut. Har vært mye sånn lenge hos meg.:)
Som de sier, er du usikker så få det sjekket. Spesielt siden det nå er mot slutten.:)
Det har det gjort på meg og siden veldig tidlig i svangerskapet. Da sa de det var ekstremt lite sannsynlig å lekke fostervann så tidlig.
Er fortsatt sånn, men har ikke tenkt mer over det siden det har vart så lenge.

Men om det har kommet plutselig nå, så ville jeg nok sjekket det ja!

Hadde mye tyntflytende utflod lenge, så ble vått i trusa mange ganger om dagen. Fryktelig irriterende, men veldig vanlig:)

Ok var det som vann og så kom litt vanlig utflod ved siden av?

Jeg har begynt og få en del tynt flytende utflod nå, bruker derfor truseinnlegg nå :p

For min del var det større mengder enn du opplevde. Hadde nettopp vært på do, så kjentes det ut som jeg måtte igjen. Da klarte jeg ikke å holde igjen til jeg kom meg på badet. Når jeg så nærmere på det var fargen uklar og det var hvite flak i do. Det gjorde at jeg mistenkte vannavgang.

Dette har oppstått hos meg også i dag (39+5). Små mengder, men jevnt tilsig av noe som er vått og blankt. Synes det er så vanskelig å si noe om hvordan det lukter. Hvordan lukter søtt egentlig?

Back
Topp