Vann i kroppen?

Så godt å høre det var bedre og nesten tilbake til normalen :happy: Føler du at du har mye vann I kroppen, eller føler du også selv bedring mtp det?
Ja, det var veldig godt.

Har ikke så mye vann i kroppen, men litt. Føler at det har vært slik i mange uker nå, de blir hverken mer eller mindre.

Har du mye vann i kroppen?

Altså se her da! Helt vilt hoven. Det er så ubehagelig :banghead:

Vedlegg

• 1B35D0F7-8B1C-4105-BAAD-C75FAEA2FA43.jpeg
    1B35D0F7-8B1C-4105-BAAD-C75FAEA2FA43.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 37
Ja, det var veldig godt.

Har ikke så mye vann i kroppen, men litt. Føler at det har vært slik i mange uker nå, de blir hverken mer eller mindre.

Har du mye vann i kroppen?
Bra det holder seg stabilt hos deg :happy:
Jeg har en del vann i fingre, føtter og ankler/legger. Ubehagelig..

Oi! Det så ikke godt ut... Håper du er bedre i morgen!
Takk! Blir hakket bedre om natten, men det blir fort veldig hovent igjen dersom jeg er på beina ila dagen.. og det er jeg jo :smiley-ashamed004
I dag lånte jeg sambo sine sko i str 42, og de passe og behagelige å ha på. Bruker selv 38,5-39..

Bra det holder seg stabilt hos deg :happy:
Jeg har en del vann i fingre, føtter og ankler/legger. Ubehagelig..
Ja, glad jeg har sluppet det denne gangen. Husker at sist gang følt jeg at det var elefantføtter jeg hadde de to siste ukene. Var om sommeren og, så varmen gjorde det vell ikke noe bedre.

Har fått ny time på sykehuset om fredagen, så da er de bare å ikke gruble for mye på hva de eventuelt bestemter seg for. Har termin den 21, så på en måte er jo de en fordel å bli satt i gang og kunne feire en rolig jul hjemme. Samtidig hører du fra mange at det er vondt og ofte tar lang tid når du settes i gang. Sist gang endt det med at vannet gikk og ingenting skjedde, rakk en modningspill før jeg fikk akutt infeksjon og ble veldig syk..

Noen som opplever at den økte vannmengden i kroppen gir leddsmerter? Fingre, håndledd, knær osv. Jeg er veldig stiv og det gjør vondt i leddene. Vanligvis føler jeg bare ubehag mellom leddene, altså det bløte

Noen som opplever at den økte vannmengden i kroppen gir leddsmerter? Fingre, håndledd, knær osv. Jeg er veldig stiv og det gjør vondt i leddene. Vanligvis føler jeg bare ubehag mellom leddene, altså det bløte
Jeg har leddsmerter i fingrene pga vannet, spesielt om natta og morgenen. De dovner bort om natta, og er stive/ømme om morgenen, og også litt gjennom hele dagen egentlig. Ubehagelig. Mest vann har jeg i legger/ankler, det presser og føles veldig stramt... verst ettermiddag/kveld. :meh::wtf:

Jeg har leddsmerter i fingrene pga vannet, spesielt om natta og morgenen. De dovner bort om natta, og er stive/ømme om morgenen, og også litt gjennom hele dagen egentlig. Ubehagelig. Mest vann har jeg i legger/ankler, det presser og føles veldig stramt... verst ettermiddag/kveld. :meh::wtf:
Ja, er etter søvn jeg kjenner sterkest på det :(

Back
Topp