Vann i kroppen.

mimma1

Glad i forumet
Noen som vet hva som er vanndrivende? Eller hva som skulle hjelpe mot vann i kroppen. Blir snart gal av bena som jeg ikke får i et par sko omtrent nå :( om jeg ikke ligger med bena høyt hele tiden så blir dem bare to kjøttkaker.

Pass på å ikke få i deg noe særlig salt, det forværrer det. Jeg hadde myye vann i kroppen sist og begynner å få litt nå, ingenting har hjulpet her og gravide må ikke finne på å ta vanndrivende hvertfall.

Pass på å ikke få i deg noe særlig salt, det forværrer det. Jeg hadde myye vann i kroppen sist og begynner å få litt nå, ingenting har hjulpet her og gravide må ikke finne på å ta vanndrivende hvertfall.
Har fått beskjed om at jeg skal spise frisk osv som er vanndrivende jeg, altså ikke medesiner eller noe da :) salt er jeg forsiktig med, for det er jo bindende så :)

Mye vann og ikke spis mat med mye karbo, sukker er fy fy.

Spis så rene råvarer som mulig, masse grønnsaker, bær, nøtter og maks 3 frukt ;)

Mye vann og ikke spis mat med mye karbo, sukker er fy fy.

Spis så rene råvarer som mulig, masse grønnsaker, bær, nøtter og maks 3 frukt ;)
Å ja, viste ikke det med sukker jeg da, bare salt :) da får jeg kutte ut sukker litt kanskje da :p bare grønnsaker på meg fremover :D

Back
Topp