Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått beskjed om at jeg skal spise frisk osv som er vanndrivende jeg, altså ikke medesiner eller noe daPass på å ikke få i deg noe særlig salt, det forværrer det. Jeg hadde myye vann i kroppen sist og begynner å få litt nå, ingenting har hjulpet her og gravide må ikke finne på å ta vanndrivende hvertfall.
Ja, det gjør jeg, veldig mye, også om natta, for våkner om nattaDrikk mye vann, sies det.![]()
Ja, det gjør jegSniker från Mars. Drick massa vatten .
Å ja, viste ikke det med sukker jeg da, bare saltMye vann og ikke spis mat med mye karbo, sukker er fy fy.
Spis så rene råvarer som mulig, masse grønnsaker, bær, nøtter og maks 3 frukt![]()
Som svart over fler ganger er det noe annet jeg lurte på, siden jeg drikker mye vannVann er vel vanndrivende..
Å ja, viste ikke det med sukker jeg da, bare saltda får jeg kutte ut sukker litt kanskje da
bare grønnsaker på meg fremover
![]()

Da skal jeg helt klart prøve å kutte ut det. Ligger oppe på føden for glukose belastning, så kan jo faktisk hende jeg må kutte det utJeg blir som en vannballong hvis jeg har spist mye sukker![]()