Vann i kroppen

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som sliter med det for tiden? Her har jeg bare ventet på d. Har klart å holde d I sjakk fram til nå! Det vokser og synker og vokser ila dagen. Fingre,føtter og fjes. Kjedelige saker,men så lenge d er vann og ikke fett så får d bare være :p støttestrømper i bruk hver dag.

Sliter ikke med det så mye nå lengre. Blir bare litt hoven I føttene i løpet av dagen. Var verst for en måned siden. Da ble anklene mine dobbelt så store med en gang jeg sto opp av sengen nesten, hehe.

Merker det på fingrene. Når jeg måtte dra av ringene så hardt at jeg trodde fingrene skulle følge med innså jeg at tiden for ringer på fingrene er over for dette svangerskapet :)

Får noen ganger litt hovne fingre, men det går fort over. Men jeg har heldigvis ikke vært plaget med det før

Har hovene fingre og tryne. Ser ut som jeg har fått fødeansikt.. skikkelig rund plutselig...

Jeg har nok fått en del vann i kroppen nå. Stusset på at jeg plutselig har gått opp 2 kg på en uke nå, og vekten har stått relativt stille i januar.. Begynner å lure på om jeg bør kontakte legen?

Nei, kun i føttene etter ekstremt laaaange dager :-)

jeg hadde gått opp 2-3 kg vann! ila helgen.. Men i dag har jeg klart å bli kvitt d.. :) så nå er jeg tilbake der jeg skal være...

Lite vann heldigvis. Så ett bilde av meg selv i uke 39 m 1.mann-oh my god!!!! Så det kommer vel...!?

Begynt å få det i beina og hendene/fingrene. Ubehagelig! :/

Lite vann heldigvis. Så ett bilde av meg selv i uke 39 m 1.mann-oh my god!!!! Så det kommer vel...!?
Haha. Jeg unngår helst å se bilder fra nr 1. Helt sinnssykt kor eg så ut. Hadde est ut både fett og vann. Kunne nesten ikke se øynene mine. Jeezes. :p er heldigvis ikke litt der nå engang...

Back
Topp