Vann i kroppen

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Flere som sliter med svære legger, føtter eller fingre?

Merker nå den siste uka at jeg har gigasvære legger og føttene nå har begynt å hovne seg opp av ingenting...ser ut som klumpfot!!! :D Masse vann i kroppen...det har jeg hvertfall.

Samme her, håper i allefall det er vann, ellers har jeg lagt kraftig på meg på kort tid:-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker nå den siste uka at jeg har gigasvære legger og føttene nå har begynt å hovne seg opp av ingenting...ser ut som klumpfot!!! :D Masse vann i kroppen...det har jeg hvertfall.

Samme her, håper i allefall det er vann, ellers har jeg lagt kraftig på meg på kort tid:-(

Jeg er litt hoven i beina, men har fått meg supergode støttestrømper. Og så har det faktisk blitt litt bedre nå som det ikke er så varmt lenger.

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke noe vann i kroppen enda jeg.. Fikk det ikke i det hele tatt forrige svangerskap så kanskje jeg slipper nå og... hr du sett klumpfot noen gang forresten??? Min sønn er født med det, og jeg har vanskelig for å tro at væske kan få beina dine til å bli slik?? Jeg ler :)

Har ikke noe vann i kroppen enda jeg.. Fikk det ikke i det hele tatt forrige svangerskap så kanskje jeg slipper nå og... hr du sett klumpfot noen gang forresten??? Min sønn er født med det, og jeg har vanskelig for å tro at væske kan få beina dine til å bli slik?? Jeg ler :)
Heldige deg :) det skal du bare være glad til altså :)
Bare et ord jeg brukte... Vet hvordan klumpfot ser ut serru... Ikke meningen å være støtende altså.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg er litt hoven i beina, men har fått meg supergode støttestrømper. Og så har det faktisk blitt litt bedre nå som det ikke er så varmt lenger.

Sent from my iPad using BV Forum
Noen å anbefale?

Tviler på at du har lagt på deg bare plutselig i bein...er nok vann serru :)

Opplevde det overhodet ikke støtende altså, bare meg som fleiper :) Godt å slippe unna vann i kroppen ja, glad for det!
Heldige deg :) det skal du bare være glad til altså :)
Bare et ord jeg brukte... Vet hvordan klumpfot ser ut serru... Ikke meningen å være støtende altså.

Har heldigvis ikkje vore plaga med masse vatn i noken av svangerskapa! Ikkje no når det var so varmt heller ;) so satser på det fortsetter ;)

Ipaden min <3

Har blitt litt småhoven i føttene innimellom i det siste, men ikke noe voldsomt heldigvis :)

Sliter med hovne ankler/føtter etter jeg har vært på jobb og sittet rett opp og ned hele dagen. Ikke særlig pent gitt ;p

Hoven innimellom men plages ikke heldigvis :) hadde litt helt på slutten sist

Opplevde det overhodet ikke støtende altså, bare meg som fleiper :) Godt å slippe unna vann i kroppen ja, glad for det!
Godt å høre ;) godt man slipper unna med noe hvertfall ;)

Jobst opaque. De er ikke så vakre, ser ut som bandasjer, men relativt lette å ta på. Du må få de på apoteket til å ta mål :)

oki :) takk for tipset :)

Har heldigvis ikke noe vann i kroppen enda. Håper det ikke blir så mye heller. Fikk litt helt på slutten med andremann (rundt uke 37 tror jeg), men ingenting med førstemann (han ble født i uke 33).

Heldigvis sluppet vann i kroppen til nå. Det er mulig jeg så antydning til litt hovne ankler i går, men er usikker og det forsvant veldig fort. Jeg fikk bra hovne bein i forrige svangerskap, men tror det kom litt seinere enn det jeg er nå. - Jeg tenkte tidlig i dette svangerskapet at jeg absolutt burde kjøpe støttestrømper, men har aldri somlet meg til det...Kanskje på tide å gjøre det nå da. Noen som vet sånn ca. pris jeg må regne med?

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Har hatt litt vann i kroppen lenge. Ødem 1 på skalaen. Blir veldig fort hoven i bena ved aktivitet eller hvis jeg er i samme stilling lenge og hvis det er for varmt :-P Har hatt et par tilfeller av elefantføtter :-P

Sist gang fikk jeg litt vann i kroppen noen dager før fødsel i uke 38, har ikke fått noe enda denne gangen heller *bank i bordet*

Eneste stedet jeg hovner opp er ene ankelen som jeg greide å forstue 1.dag av ferien min. Ser ut som en svær klump innimellom. :P

Back
Topp