Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som sliter med svære legger, føtter eller fingre?
Merker nå den siste uka at jeg har gigasvære legger og føttene nå har begynt å hovne seg opp av ingenting...ser ut som klumpfot!!!Masse vann i kroppen...det har jeg hvertfall.
Samme her, håper i allefall det er vann, ellers har jeg lagt kraftig på meg på kort tid:-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Heldige degHar ikke noe vann i kroppen enda jeg.. Fikk det ikke i det hele tatt forrige svangerskap så kanskje jeg slipper nå og... hr du sett klumpfot noen gang forresten??? Min sønn er født med det, og jeg har vanskelig for å tro at væske kan få beina dine til å bli slik?? Jeg ler![]()
Noen å anbefale?Jeg er litt hoven i beina, men har fått meg supergode støttestrømper. Og så har det faktisk blitt litt bedre nå som det ikke er så varmt lenger.
Sent from my iPad using BV Forum
Tviler på at du har lagt på deg bare plutselig i bein...er nok vann serruSamme her, håper i allefall det er vann, ellers har jeg lagt kraftig på meg på kort tid:-(
Heldige degdet skal du bare være glad til altså
Bare et ord jeg brukte... Vet hvordan klumpfot ser ut serru... Ikke meningen å være støtende altså.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Noen å anbefale?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Godt å høreOpplevde det overhodet ikke støtende altså, bare meg som fleiperGodt å slippe unna vann i kroppen ja, glad for det!
okiJobst opaque. De er ikke så vakre, ser ut som bandasjer, men relativt lette å ta på. Du må få de på apoteket til å ta mål
Har heldigvis ikke noe vann i kroppen enda. Håper det ikke blir så mye heller. Fikk litt helt på slutten med andremann (rundt uke 37 tror jeg), men ingenting med førstemann (han ble født i uke 33).Flere som sliter med svære legger, føtter eller fingre?
Merker nå den siste uka at jeg har gigasvære legger og føttene nå har begynt å hovne seg opp av ingenting...ser ut som klumpfot!!!Masse vann i kroppen...det har jeg hvertfall.