Vanlig med sanger i dåp?

  • Trådstarter BKNO2928948938493
  • Opprettet
B

BKNO2928948938493

Guest
Er det vanlig med sanger i dåp?
Gidder ikke å ha det tror jeg. Lyst på en avslappet og hyggelig stemning. Blir så stressa av at ting skal være formelt. Liker å se at gjestene koser seg, slapper av, kan prate uten at støy skal ta overhånd.
 
Tror aldri jeg har opplevd det. Vi hadde ikke det og hadde uansett droppa det hvis det hadde vært vanlig.
 
Har opplevd det, men synes det er dødskleint.
 
Har opplevd sang i dåp selv, derfor jeg ble litt betenkt. Er litt kleint ja.
 
Spiller vel ingen rolle hva som er vanlig - gjør det dere har lyst til, er jo tross alt deres dag. :)
 
Spiller vel ingen rolle hva som er vanlig - gjør det dere har lyst til, er jo tross alt deres dag. :)
Mest babyens da. Hihi. Vi kommer til å droppe det. Hm.. mer bekymra for taler. Det er vel ikke vanlig?
 
Vi har ikke hatt det, det har ikke vært i noen dåp jeg har vært i heller.

Vi holder velkommen tale, vi synger for maten (mest for barnas skyld) og takker for gaver og alle som kunne komme :)
 
I de dåpene jeg har vært i har ingen holdt tale annet enn å ønske gjestene velkommen. Heller ingen sanger.
 
Har ikke vært i barnedåp der det har vært sanger og vi hadde heller ikke det. Ingen taler heller bortsett fra når vi ønsket velkommen. Gjør det dere syns blir best :)
 
Vi hadde noen som kom og sang 2 sanger, med musikk og hele pakka. De sang i kirka også, så syntes det var fint :)
Ellers hadde vi kun velkommen "tale" hvor vi takka for at dem kom, og opplyste litt om maten osv.
 
Vi har verken hatt sanger eller taler i dåp. Ingen dåp vi har vær i har hatt det heller :)
 
Back
Topp