Vanlig med mensmurringer?

Skravlan

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Når man er 22 uker på vei? Har hatt endel av dette siste uken, og blir bekymret. Har dere som er tilsvarende langt også også hatt en del av dette, eller er det tegn på at jeg bør roe ned på jobb?

Håper det er vanlig, for jeg har det også. Hatt særlig den siste uken sammen med verk i ligamentene i buken. Håper det kommer av vekst :) Er akkurat 22 uker i dag.

Håper det er vanlig, for jeg har det også. Hatt særlig den siste uken sammen med verk i ligamentene i buken. Håper det kommer av vekst :) Er akkurat 22 uker i dag.
Hjelper å høre at noen "sliter" med det samme :)Da føler man at det blir litt mindre å bekymre seg over

Søsteren min hadde forresten murringer i hele svangerskapet.

Jeg har det av og på. For min del er det nok en kombinasjon av luft i magen og ligamentsmerter. Husker jeg hadde en periode med mye vondt både her og der, og i samme periode vokste magen mye, så henger nok sammen med det også.

Jeg har hatt litt menssmerter/mensmurringer av og på de siste ukene (er 24+1 nå). Spurte jordmor om dette var vanlig på kontroll på tirsdag. Hun sa at så lenge det ikke kom i kombinasjon med blod eller varte i strekk i lengre tid, så var det ikke noe å uroe seg for.

Jeg har hatt mye av dette i dag, kjennes ut som gode gamle eggløsningssmerter, særlig på venstre side:yuck: Er på hytta langt uti gokk, og blir litt ekstra stressa av det, men prøver å berolige meg selv med at det antakeligvis er ligamentsmerter av at livmoren vokser mye nå, 26+1.:p

Jeg er 28+2 og har fortsatt tidvise smerter som minner både om mensen og eggløsningssmerter. Er helt normalt har jordmor sagt!

Back
Topp